Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: så kom der lige et par billeder mere... taget i onsdags... sys godt nok jeg er ved at være stor nu...
så kom der lige et par billeder mere... taget i onsdags... sys godt nok jeg er ved at være stor nu...
Hold da op er du allerede så langt
Tiden går bare så stærkt men Ella er jo selvfølgelig også 15 uger i morgen
Men hvor er du fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Ella skriver: Hold da op er du allerede så langt Tiden går bare så stærkt men Ella er jo selvfølgelig også 15 uger i morgen Men hvor er du fin
ja det går bare stærkt... jeg har næsten ik opdaget maj måned... vi er hoppet direkte fra april til juni...
Mettefpigen skriver: Ajj hvor ser du godt ud :-)
Ajj hvor ser du godt ud :-)
mange tak
crille skriver: Du er lige som du skal være.. Og bare super god til at få tager nogle gode billeder. Glæder mig til update på kjolen og lægebesøg
Du er lige som du skal være.. Og bare super god til at få tager nogle gode billeder.
Glæder mig til update på kjolen og lægebesøg
tk glæder mig også rigtig meget... og skal nok komme med updates...
BigBabyWish12 skriver: ej hvor er det bare gået stærkt med dig og hvor er du bare fantastisk smuk gravidglæder mig til at se billeder fra brylluppet som snart skal stå
ej hvor er det bare gået stærkt med dig og hvor er du bare fantastisk smuk gravidglæder mig til at se billeder fra brylluppet som snart skal stå
ja det går stærkt når nok at ligge en til gang billeder op inden brylluppet
Ja okay det kan jeg godt se
Hold da fast hvor er du fin
Camillos skriver: Ja okay det kan jeg godt se Hold da fast hvor er du fin
ja... det går stærkt den sidste tid...
Jeg synes du er smuk gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128