Brug for en masse ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

JS<3

Hej alle der læser mit indlæg.

Jeg har en grim oplevelse jeg lige vil starte ud med. I 16'ende uge faldt jeg og slog maven ret kraftig, jeg havde voldsomme smerte der bedst beskrives som en masse kulde og en del samtrækninger i maven. Udover det begyndte jeg også at bløde. Min egen læge sendte mig videre til Holbæk hospital, da min kæreste og jeg havde ventet en evighed på vores tur, blev jeg pænt sendt hjem med en panodil og et glas vand.

Da smerterne blev værre, forsøgte vi igen at ta på hospitalet og var begge enige i at vi skulle scannes for at være sikker på at alt var iorden. Vi blev med en del brok scannet og lægen mente alt var iorden.

Jeg har siden da haft urtolig mange smerter i maven, spicealt når jeg er aktiv eller har slået længe. Min læge har derfor sygemeldt mig. (Jeg er nu i uge 20+1) Jeg var til MD scanning her den 4, vi venter en dejlig lille pige MEN hvad lægen der scannet mig ikke havde set havde jeg fået en blodansamlig langs livmoderen, og den er grunden til alle de smerter jeg døjer med. Jeg skal til kontrol og scanning igen om 4 uger da de er bekymret for den blodansamling

Jeg har fået besked på at forholde mig i ro, slappe af og passe på mig selv. Jeg gør det gerne, for at sikre mig at bebse har det dejligt  MEN gud hvor er det kedeligt, jeg har to små hunde som jeg bruger en masse tid på, og kæresten bliver forkælet med dejlig kage osv som jeg får bagt til ham.

Har i ikke en masse gode ideer til hvad jeg skal få tiden til at gå med?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Michalala

Er du kreativ anlagt / eller har lyst til at blive det? Så kan du jo sy/strikke/hækle ting til dig selv eller til bebsen, når hun engang kommer. Du kan finde en del inspiration på "kreativ" tråden eller låne håndarbejdsblade på biblioteket.

Anmeld

8. juni 2012

Michalala

I øvrigt... Sikke en voldsom forhistorie. Det lyder absolut ikke rart. Håber ikke det er noget alvorligt. - og at bebsen under alle omstændigheder har det godt.

Anmeld

8. juni 2012

Tullepoder

Puha sikke en historie, håber det bedste for dig og bebse

Jeg går selv hjemme, og er begyndt at strikke til baby, kan anbefale ude og hjemme´s hjemmeside, der er en god guide for nybegyndere.

Plus jeg er begyndt at lave en skrapbog til storesøster, inde på nettet. En tidsrøver

Anmeld

9. juni 2012

JS<3

Tak for svar og ideer (:

Det er da nogen gode ting at begynde på, uh men det strik halløj virker så indviklet (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.