Tabt 3kg på halvanden uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Princesspigen

Louise17 skriver:

Årh orker ikke at være gravid mere. Er omkring uge 6 idag, og kvalmen er der 24/7. Vejede mig idag og den siger 64, og vejede for halvanden uge 67 kg

Hver gang jeg intager mad, ryger det op. Vand ryger endda op..

Sagde til lægen jeg begyndte at tabe mig, og kastede konstant op. Og nu svarede bare "Ja det viste du jo før du blev gravid, at du ville få kvalme.." 

Pyh jeg føler jeg er ved at være fortabt

der er ikke meget læger kan gøre, men spørg evt om ikke du har mulighed for at få arkopunktur det hjælper mig en smugle..

og hold ud.. det er en hård tid nu men det skal nok blive bedere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

christina92

Louise17 skriver:

Årh orker ikke at være gravid mere. Er omkring uge 6 idag, og kvalmen er der 24/7. Vejede mig idag og den siger 64, og vejede for halvanden uge 67 kg

Hver gang jeg intager mad, ryger det op. Vand ryger endda op..

Sagde til lægen jeg begyndte at tabe mig, og kastede konstant op. Og nu svarede bare "Ja det viste du jo før du blev gravid, at du ville få kvalme.." 

Pyh jeg føler jeg er ved at være fortabt

Det er virkelig synd for dig! Folk vil komme med tusind råd og hvad der kan hjælpe, og prøv dig frem i junglen.

Mit råd bliver dog lidt anerledes, find det du bedst kan holde til at kaste op! Jeg kastede op 24/7 fra uge 6-15, og jeg mener virkelig hele tiden!

Du er nødt til at huske at spise eller drikke noget, om ikke andet så for at have noget at kaste op.

Jeg er i dag 22+6 og starter altid dagen med at spise en lille tallerkenfuld yougurht, ca. 15 min. efter kommer den retur og jeg kan derefter spise "Rigtig" morgenmad

Jeg sender en stor  og håber det snart bliver bedre!

Anmeld

8. juni 2012

Kløver

Jeg havde i 1 graviditet kvalme og opkastninger indtil uge ca 16-17 stykker, det samme 2 gang, fik 2 gang nogle piller men enten røg de op, eller havde de minimal effekt. Kold cola hjalp mig

Anmeld

8. juni 2012

1990h

Hvorfor alt den snak om at hun skulle være fake?

Hvad jeg kunne fornemme tror jeg ts slettede sin bruger pga for meget modvind og diskussioner osv.

At hun så er logget ind og åbnet sin profil igen er vel ikk fake?

Og hvad Er der lige fake ved det?

Anmeld

8. juni 2012

anynom

Hansen1990 skriver:

Hvorfor alt den snak om at hun skulle være fake?

Hvad jeg kunne fornemme tror jeg ts slettede sin bruger pga for meget modvind og diskussioner osv.

At hun så er logget ind og åbnet sin profil igen er vel ikk fake?

Og hvad Er der lige fake ved det?

Anmeld

8. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha lyder ik rart. Du må op til lægen igen og hvis det bliver ved på den måde, så ved jeg at man ka komme til " optankning" på sygehuset. 

Nu har jeg heldigvis ik kastet op, hverken sidste gang eller i denne graviditet, så gode råd ang har jeg desvære ingen af. Men har du prøvet med Marie kiks og chips? Tænker at så får du da i det mindste lidt sukker og salt!! 

Håber det snart vender for dig!! Vh stine

Anmeld

8. juni 2012

D-Micka

Hej

I min første graviditet døjede jeg med kvalme hele tiden ..
Min JM anbefalede mig ikke at spise for meget fugt og alt med syre i .. Det hjalp .. Hun sagde hvis ikke det hjalp kunne jeg købe noget der hedder LINK.. Prøv evt. at spørg din læge om det ..

Anmeld

8. juni 2012

Helloo

JulieWH skriver:

Det at hun har en profil igen tyder jo på, at hun slettede sig selv dengang og at det derfor ikke er "bevist" at hun er fake, så jeg synes I skal tage den med admin og ikke i den her tråd.

Jeg er ikke fake bare fordi jeg også har en anden profil på en anden baby side, og at jeg skriver de samme indlæg på hver side... Må jeg overhovedet være her altså???!

Anmeld

8. juni 2012

anynom

Louise17 skriver:

Jeg er ikke fake bare fordi jeg også har en anden profil på en anden baby side, og at jeg skriver de samme indlæg på hver side... Må jeg overhovedet være her altså???!

Vil du godt slappe af og læse hvad jeg skriver igen? Jeg forsvarer dig.

Anmeld

8. juni 2012

Kofoed.

Louise17 skriver:

Fair nok. Der kørte bare nogle teorier i sidste uge og ja, du var jo væk, velkommen tilbage, håber det går bedre anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.