Hvad skal man dog finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

OktoberMor

Hej alle Oktobermødre, 

jeg ved ikke om jeg er den eneste der er hjemmegående herinde, men jeg syntes bare tiden går så fandens langsom!

Jeg føler mig så doven, træt og sløv i kroppen, jeg orker ikke at lave noget som helst, det regner hele tiden, denne sommer er bestemt ikke sjov og jeg kan slet ikke få tiden til at gå med noget! 

Om 2 uger tager vi til lalandia, men noget familie og jeg glæder mig enormt meget, da jeg er et udemenneske og elsker at være social med andre mennesker. Men lige pt, er humøret slet ikke til noget som helst. 

Er der andre end mig, der bare føler at tiden går så langsom, at det dårlige vejr bidrager til et deprimerende humør, det eneste der duer er en varm dyne?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

esiuol

Jeg er ikke hjemmegående (endnu - bliver formentlig sygemeldt om 6-8 uger), men kender alt for godt din beskrivelse.

Jeg har haft en del feriedage tilovers på mit arbejde, og har brændt dem af her i forbindelse med graviditeten - og i den uge, hvor jeg var alene hjemme hele dagen, sov jeg mere og mere og blev mere og mere dvask.

Jeg er lidt bange for, at det samme kommer til at gentage sig, når jeg bliver sygemeldt og skal gå hjemme med mit eget selvskab i 2½-3 måneder.

Min plan (nu må vi se, om det virker) er, at jeg vil prøve at lave en slags skema med ting, jeg skal, så jeg har noget at stå op til - måske også lave nogle aftaler udenfor hjemmet, der forpligter mig til at komme i sving.

Anmeld

11. juni 2012

Chili

Kender det godt !
Jeg er også kun på deltid..

Men jeg får dagen til at gå med at se serier, og finde baby ting på nettet så manden er ved at få pip

Jeg håber, som alle nok gør, at vejret vender så man kan bruge mere tid udendørs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.