crille skriver:
Så gik den ikke længere.. Eller i hvert fald ikke for nu. Er både hypermobil og har scheuermans, så jeg føler mig nu heldig nok ikke at være ramt hårdere end jeg er. Det der undrer mig er at Jordmoder og læge tager det meget stille og roligt og det lader ikke til at de syntes jeg behøves at syge melde mig. Der er dog ingen af dem der har mærket på mig. Har tid til fys på mandag då må jeg se hvad hun siger. Hvordan tog jeres læger/ jordmødre snakken om bækken og rygproblemer? Altså jer der lider under det og går hjemme
Min arbejdsgiver er mere åben og syntes bare jeg skal passe på mug selv og magne.
Åhh hvor er det træls, men du har alligevel holdt længe 
Min læge måtte nærmest overtale mig til en sygemelding, da jeg var til 25 ugers undersøgelse. Men da jeg er studerende og i praktik, skulle den lige beståes først.
3 uger senere måtte jeg give op, og indse at jeg ikke kunne mere. Både læge, jordemoder og arbejdsgiver havde fuld forståelse for min situation. Og det bedste af det hele, så har jeg fået min praktik godkendt på trods af sygemeldingen! 
Anmeld