Maven ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Piger er der nogen af jer som oplever at have sådan nogen stik jag sådan noget ubehag i underlivet ..

Jeg er 19+3 ..

Jeg ahr aldrig oplevede det før heller ik i 1 graviditet .. det gør ikk ondt ondt , men lidt gør det da ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Piger er der nogen af jer som oplever at have sådan nogen stik jag sådan noget ubehag i underlivet ..

Jeg er 19+3 ..

Jeg ahr aldrig oplevede det før heller ik i 1 graviditet .. det gør ikk ondt ondt , men lidt gør det da ..

Hvorhenne i underlivet?

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Hvorhenne i underlivet?

Hmm sådan helt nede i den nedereste del af maven og så fortsætter det lige ned ikk i hverken højre eller venstre side ..
Årh det er svært at forklare ..

Anmeld

8. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Hmm sådan helt nede i den nedereste del af maven og så fortsætter det lige ned ikk i hverken højre eller venstre side ..
Årh det er svært at forklare ..

Kender godt at det kan være svært at beskrive. Kan det ikke være nogle anerledes ligamentsmerter? Jeg er i uge 15 nu, og mine ligamentsmerter har ændret sig. Nogle gange er de lige over skambenet som en stærk stikkende/sviende følelse, modsat førhen, hvor de kun var i lysken...

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Kender godt at det kan være svært at beskrive. Kan det ikke være nogle anerledes ligamentsmerter? Jeg er i uge 15 nu, og mine ligamentsmerter har ændret sig. Nogle gange er de lige over skambenet som en stærk stikkende/sviende følelse, modsat førhen, hvor de kun var i lysken...

Joodet er nok sådan nogen.. man får bare en tendens til at spørger når det er noget anderledes man mærker ..

Kender du det ??

Anmeld

8. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Joodet er nok sådan nogen.. man får bare en tendens til at spørger når det er noget anderledes man mærker ..

Kender du det ??

Yup! Hvis ikke jeg har stillet mange spørgsmål herinde, er det fordi jeg har sat og googlet på livet løs, hvor jeg så har fundet nogle mulige svar

Anmeld

8. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Jeg er 19+3 ..

Ja, det lyder meget som jeg havde det i de fleste af mine graviditeter. Det er heldigvis ingenting, kun generende

Anmeld

15. juni 2012

NatashaL92

jeg er godt nok i uge 22+1

men har sådan nogle prik i siden eller føles som små spark.

ved ikke om i kan mærke noget så tidligt ?..

men jeg går og er så bekymret da jeg ikke mærker min dreng hele tiden og har næsten lige været til scanning han er sund og rask og 25 cm nu, så måske jeg bare pyller ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.