30 uger! 10 to go :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Rosengreen

BabyHL skriver:

Hvor er du flot!

Ja, August er lige om hjørnet! Er selv 31+2 idag .. I øvrigt synes jeg din mave har form ligesom min, så jeg skyder på at du også venter en dreng

Åhh det er spændende hvornår vores bebser melder deres ankomst
Var lige inde og kigge på dit sidste mavebillede, og du har ret, vores maver har faktisk samme form Min mave er også meget mere rund end den var da jeg ventede vores datter. Det bliver spændende at se hvad der gemmer sig
Kom så august! Hep hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

BabyHL

Rosengreen skriver:

Åhh det er spændende hvornår vores bebser melder deres ankomst
Var lige inde og kigge på dit sidste mavebillede, og du har ret, vores maver har faktisk samme form Min mave er også meget mere rund end den var da jeg ventede vores datter. Det bliver spændende at se hvad der gemmer sig
Kom så august! Hep hep

Jaa jeg glæder mig helt vildt! Nu er jeg jo førstegangsfødende, og har lidt på fornemmeren, at jeg går over tid, så hvem ved - det kan være vi ender med at føde samme dag  

Jeg er sikker på, at det er en lillebror der gemmer sig hos dig

Anmeld

9. juni 2012

Rosengreen

Jeg fødte tre dage før termin første gang, så man kan aldrig vide  Har også på fornemmelsen at det bliver lidt før denne gang, men tør ikke håbe for meget 

Ihh det kunne nu være hyggeligt med en lillebror  Selvom en lillesøster også er lige så velkommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.