livstilændring kom så piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

E.J.mor.

hej piger

jeg er meget overvægtig og for 7 uger siden valgte jeg at tage kampen op engang for alle.

jeg kontaktet en kostekspert og bad hende om hjælp,det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

hun laver min kostplan og regulere i den løbende,hveruge bliver jeg målt og vejet og får løbende taget billeder af mig selv så jeg kan se forskellen.

jeg kan til hver en tid kontakte hende hvis jeg er i tvivl om noget med min kost eller jeg bar har en dårlig dag.

hun er også min personlige træner som kan tage med mig oppe i mit trænings center efter behov.

jeg betaler os en del for at komme hos hende,men det er det hele værd,hun skal følge mig mindst 1 år.

det er en ny mig allerede, jeg var først på sukkerafvænning de første uger,og har aldrig prøvet noget lignende,havde så voldtsom hovedpine konstant,,kvalme,konstant trang til mad,irritabel,og min krop kørte med 120 i timen kunne jeg mærke.

efter de 14 dage 3 uger var jeg kommet over på den anden side.

nu er der ikke noget der hedder fedt eller sukker for mig.

jeg har tabt 6.5 kg og tabt 88 cm  så jeg er bar så glad.

så jeg tænkte at hvis andre af jer havde brug for hjælp eller snakke,så kunne vi følges ad,jeg vil gerne hjælpe,fordi hvis jeg kan så kan i os.

hilsen charlotte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

FjolleTrold

E.J.mor. skriver:

hej piger

jeg er meget overvægtig og for 7 uger siden valgte jeg at tage kampen op engang for alle.

jeg kontaktet en kostekspert og bad hende om hjælp,det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

hun laver min kostplan og regulere i den løbende,hveruge bliver jeg målt og vejet og får løbende taget billeder af mig selv så jeg kan se forskellen.

jeg kan til hver en tid kontakte hende hvis jeg er i tvivl om noget med min kost eller jeg bar har en dårlig dag.

hun er også min personlige træner som kan tage med mig oppe i mit trænings center efter behov.

jeg betaler os en del for at komme hos hende,men det er det hele værd,hun skal følge mig mindst 1 år.

det er en ny mig allerede, jeg var først på sukkerafvænning de første uger,og har aldrig prøvet noget lignende,havde så voldtsom hovedpine konstant,,kvalme,konstant trang til mad,irritabel,og min krop kørte med 120 i timen kunne jeg mærke.

efter de 14 dage 3 uger var jeg kommet over på den anden side.

nu er der ikke noget der hedder fedt eller sukker for mig.

jeg har tabt 6.5 kg og tabt 88 cm  så jeg er bar så glad.

så jeg tænkte at hvis andre af jer havde brug for hjælp eller snakke,så kunne vi følges ad,jeg vil gerne hjælpe,fordi hvis jeg kan så kan i os.

hilsen charlotte.

SUPER SEJT GÅET

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

Super sejt gået !!! 

Hvad spiser du så ? Bare masser af sund af mad ? 

Anmeld

8. juni 2012

E.J.mor.

AalborgPigen skriver:

Super sejt gået !!! 

Hvad spiser du så ? Bare masser af sund af mad ? 

hej

ja jeg spiser kun sund mad og spiser så 6 gange om dagen.

og alt min mad skal vejes,det er meget omfattende, og dyrt at leve sundt,men det der ikke noget at gøre ved.

Anmeld

8. juni 2012

LR85

hvor er det bare super flot og det lyder som om du bare har motivationen i top.

Håber det blir ved og du holder gnisten, også når du synes det i perioder kan gå lidt i stå. Keep going.

Jeg ville egentlig bare oppe den for dig, da jeg selv står som meget højgravid, og ikke lige skal ændre livsstil (ud over a tbae graviditetsvægten)

Så, fortsæt det flotte arbejde. Det er virkelig flot

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

E.J.mor. skriver:

hej

ja jeg spiser kun sund mad og spiser så 6 gange om dagen.

og alt min mad skal vejes,det er meget omfattende, og dyrt at leve sundt,men det der ikke noget at gøre ved.

Okay.. Men det lyder da spændene...  

Jeg skal tabe mig 10 kg pga en sygdom jeg har.. Og kan simpelthen ikke komme igang ! Det er så uoverskueligt !! 

Anmeld

8. juni 2012

E.J.mor.

AalborgPigen skriver:

Okay.. Men det lyder da spændene...  

Jeg skal tabe mig 10 kg pga en sygdom jeg har.. Og kan simpelthen ikke komme igang ! Det er så uoverskueligt !! 

jeg vil gerne hjælpe dig,hvis du vil have det...

Anmeld

8. juni 2012

E.J.mor.

LR85 skriver:

hvor er det bare super flot og det lyder som om du bare har motivationen i top.

Håber det blir ved og du holder gnisten, også når du synes det i perioder kan gå lidt i stå. Keep going.

Jeg ville egentlig bare oppe den for dig, da jeg selv står som meget højgravid, og ikke lige skal ændre livsstil (ud over a tbae graviditetsvægten)

Så, fortsæt det flotte arbejde. Det er virkelig flot

tak skal du ha

jamen ligemeget hvad må jeg ikke opgive,hvis jeg kører surt i det eller har lyst til noget jeg ikke må, så skal jeg kontakte min kost ekspert,hun holder mig i ørene og det er det der hjælper mig.

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

E.J.mor. skriver:

jeg vil gerne hjælpe dig,hvis du vil have det...

Det må du da meget gerne Det er godt nok sødt af dig  

Anmeld

8. juni 2012

Lone Jakobsen

synes det er super flot.

har selv prøvet at tabe mig flere gange og virkelig tænker at "nu er det nu" men jeg mister hurtigt gejsten igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.