Hvornår kontakter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Mira0911

Præsten os ? Med hensyn til dåb osv? Julie skal døbes 26. Juli... Skal vi selv kontakte præsten ?
Vi har snakket med præsten efter jeg fødte, og der var ikke snak om dåben...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Christinahr

Ja i skal selv kontakte præsten og høre om den dato overhovedet er ledig.

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Christinahr skriver:

Ja i skal selv kontakte præsten og høre om den dato overhovedet er ledig.

Vi har aftalt den dato... gjorde vi inden jeg fødte....

Anmeld

27. april 2009

Christinahr

Jamen så ringer du da bare til præsten og høre ad. Vi fik en dato til et møde da vi ringede og bookede dato

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Christinahr skriver:

Jamen så ringer du da bare til præsten og høre ad. Vi fik en dato til et møde da vi ringede og bookede dato

Okey... Jeg skal ringe til dem sidst i Maj, da jeg skal høre om deres sognehus er ledig den dato...

Anmeld

27. april 2009

Guldet

Vi havde valgt en dato til dåb, så ringede jeg til præsten, får at hører om han havde den dag- . Da vi gerne ville have at det skulle være lige ham.
Så skulle vi aftale en dag, hvor han skulle herhjem inden dåben..

Anmeld

27. april 2009

Balderson

Ja, det er jer selv der skal kontakte præsten.. I står simpelhen for alt med hensyn til jeres barn.. Jeg tænker på præsten, div. papir som skal sendes osv...

Hvis man har en bestemt dato man gerne vil holde dåb, så er det bare med at være ude i god tid..

Vi har en god og rar præst, men desværre er han også lidt glemsom, så jeg sørger altid for at han skriver tingene ned og jeg tjekker et par dage efter med hans kone, at div. ting er booket, såsom datoen, kirken og præsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.