Ja ved godt der er lang tid til
men har simpelthen behov for at tænke over sådanne ting
hehe
Har lige siddet og regnet på hvor mange penge vi ville kunne spare op til barnedåben, og vi ville nok godt kunne spare 30.000 kr op. Jeg syntes det lyder af mange penge og går ikke ud fra at det koster så meget. Men igen, jeg ved det jo ikke 
Altså jeg tænkte at vi legede vores forsamlingshus, fik noget buffet og noget. Der er selvfølgelig invitationer og pynt, måske nyt pænt tøj til far og mor osv, baby skal bruge min families kjole osv.
Hvad gjorde i og hvad kostede det jer ca?
Måske jeg kunne få nogle gode ideer 
Jeg vil tro en barnedåb i gennemsnit koster omkring 10.000kr men det kommer selvfølgelig også an på hvor mange man skal være.
Vi skal have dåb her den 24. juni og vi bliver omkring 40 personer (inkl 4 børn fra 0-4 år) hvis vi selv skulle betale det hele ville det koste lige omkring 10.000kr.
lokale: 750kr
tøj: 1000kr (det er købt lidt løbende, men det er vist deromkring det vi har brugt på tøj)
drikkevarer: 500kr (købt i Tyskland så det er et ca tal)
mad: 6400kr (helstegt pattegris med buffet 160kr pr kuvert) + ca 600kr til kage og chokolade
pynt+indbydelser: omkring 300kr
også en lille buffer på omkring 500kr til de ting vi lige kommer i tanke om.
Vi er dog så svine heldige at mine forældre har en svinefarm og de kender en slagter der også har et cateringfirma, så vi skal slet ikke betale moget for maden så der spare vi lige 6400kr
Anmeld