Øget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Jeg er nu 28 dage henne i min cyklus (ud af 35 dage).

Min kæreste og jeg havde sex under ægløsning, og kondomet sprang.

De sidste par dage har jeg utroligt meget udflåd. Min kæreste siger at jeg helt "drypper" og at det løber du af mig, når vi har sex (undskyld detaljerne).

Jeg har samtidig en utrolig stor trang til mad, og mine bryster gør viiildt ondt. Måske de også er vokset lidt??

Jeg ved ikke om det er min krop der bare spiller mig et puds?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg er nu 28 dage henne i min cyklus (ud af 35 dage).

Min kæreste og jeg havde sex under ægløsning, og kondomet sprang.

De sidste par dage har jeg utroligt meget udflåd. Min kæreste siger at jeg helt "drypper" og at det løber du af mig, når vi har sex (undskyld detaljerne).

Jeg har samtidig en utrolig stor trang til mad, og mine bryster gør viiildt ondt. Måske de også er vokset lidt??

Jeg ved ikke om det er min krop der bare spiller mig et puds?

hvis du på nogle måde tror du er gravid, opfører din krop sig os gerne der efter..

det kan lige så vel være det er sket du er gravid..

men voldsomt øget udflåd og især hvis det lugter kan også være tegn på køns sygdomme..

så snak med lægen om det.. er ikke sikker på at hvis du er gravid at du så kan teste endnu nemlig  jeg var 2 uger over min mens dag før jeg kunne teste positiv..

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hvis du på nogle måde tror du er gravid, opfører din krop sig os gerne der efter..

det kan lige så vel være det er sket du er gravid..

men voldsomt øget udflåd og især hvis det lugter kan også være tegn på køns sygdomme..

så snak med lægen om det.. er ikke sikker på at hvis du er gravid at du så kan teste endnu nemlig  jeg var 2 uger over min mens dag før jeg kunne teste positiv..

Nej jeg vil nemlig ikke teste endnu. Det kan jeg sikkert ikke alligevel jo

Det lugter nu ikke, og jeg har ikke tegn på kønssygdomme. Det skulle også mærkeligt være, bare ved at kondomet springer den ene gang..

Jeg synes bare det er så svært at vide om man er gravid eller ej. For man ved bare at kroppen ligeså godt kan "tro" det.. Jeg må vel bare vente og se..

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Nej jeg vil nemlig ikke teste endnu. Det kan jeg sikkert ikke alligevel jo

Det lugter nu ikke, og jeg har ikke tegn på kønssygdomme. Det skulle også mærkeligt være, bare ved at kondomet springer den ene gang..

Jeg synes bare det er så svært at vide om man er gravid eller ej. For man ved bare at kroppen ligeså godt kan "tro" det.. Jeg må vel bare vente og se..

det at kondomet springer 1 gang er nok til at få en sygdom hvis den anden har det..

og der er ikke klare tegn på sygdommene man kan få..

jeg ville stadig ringe og tage en snak med lægen om hvordan du sku forholde dig..

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det at kondomet springer 1 gang er nok til at få en sygdom hvis den anden har det..

og der er ikke klare tegn på sygdommene man kan få..

jeg ville stadig ringe og tage en snak med lægen om hvordan du sku forholde dig..

er det ikke kun hvis man har været sammen med en der har en kønssygdom, at man kan få det.. . vi er nemlig begge to hinandens første. altså vi har ikke været i seng med andre. 

Anmeld

10. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

er det ikke kun hvis man har været sammen med en der har en kønssygdom, at man kan få det.. . vi er nemlig begge to hinandens første. altså vi har ikke været i seng med andre. 

der er nogle diskutioner og flere læger er ikke enige med hinanden.. min læge har sagt til mig at man kan få køns sygdomme i svømmehaller, saunaer og offentliige toiletter og sådan..

så jeg ville absolut blive tjækket og i tilfælde af det fx sku væe svamp eller andet, det behøver man vidst ikke have sex for at få..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.