Barn nr 2 ? Eller ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, så er jeg igen havnet i den her kategori ... Og kan ikke helt blive enig med mig selv om hvorvidt det er en god ting eller ej ... Blev rigtig glad faktisk da jeg så de to fine streger , men så langsomt begyndte fornuften at melde sin ankomst .. Jeg er studerende, har et lille barn på 5 måneder, en familie som ville tage sig til hovedet, og sikkerplukke være særligt støttende.. Den største del af dilemmaet erBill at min kæreste faktisk blev glad, og rigtig gerne vil have det her barn :/  og hvordan nægter man lige sin elskede kæreste ønskebarnet ??  Min datter er ikke hans, og hin ser ikke sin bio far endnu.. Vi har været kærester i 7 måneder , har været sammen hver dag i 6 måneder, men kan barn nr. 2 lade sig gøre når vi begge er på su ? Bor i en rimelig stor lejlighed hvor der er plads til et barn mere, mejvhver så med min datter ? Nogen der har erfaring med to børn så tæt på hinanden ?? Hvordan ville vores budget komme til at se ud ?? Vi er begge 21 og går på sammeskole..  Kunne godt bruge jeres mening,  råd, og specielt erfaringer på dette område ?                                     Hilsen, en (måske)kommende mor til to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Camilla30

Hej Jeg har ikke et godt bud, men kunne ikke lige gå uden at give dig et og sige at jeg håber du finder den løsning der er rigtig for dig og så tænker jeg nok helt grundlæggende at nu er du jo gravid, og så finder man plads til en mere, hvis det er det man ønsker sig mest

Anmeld

8. juni 2012

Silas&Mille

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det økonomiske spørgsmål.