Her er en fortælling om vores 
Vi havde godt regnet det lidt ud at det var den dag..
Det startede d. 24 marts 2012 kl 9, vi havde forberedt os lidt på der ville dukke en masse op, de havde nok håbet på at tage os på sengen, men næh nej sådan skulle det ikke være
nå men det væltede ind med folk, de havde taget morgenmad og forskellige drikkevare med, min mor kom også, hun tog Lukas med sig hjem, så vi ikke skulle tænke på ham
Nå men vi spiste morgenmad, og folk blev ved med at sige vi skulle have JA hatten på hele dagen, så de hældte bare gajol, gammel dansk og bailye i os, puha det var lidt tidligt at starte, men det gik. Kl 10 tog vi videre både kent (min mand) og jeg var godt fulde på det tidspunkt
Vi kørte ind i Esbjerg by hvor vi blev klædt ud, og skulle rende rundt og sælge forskellige ting, utroligt nok fik vi solgt det hele
Det var suveræn vejr den dag blå himmel og høj solskin så de havde arrangeret at bagefter skulle vi ned på stranden og grille og lege nogle forskellige lege, hvor mig og Kent skulle dyste mod hinanden, pakket ind i husholdningsfilm, hold kæft det var grineren
ca 3 timer efter tog vi ud og bowle, der var vi godt fulde ALLESAMMEN på nær dem der kørte, så vi regnede faktisk ikke med de ville lukke os ind i bowlingcentret, men det gjorde de, og jeg tror også de fortrød det, for der var ingen af os der kunne styrre de kugler, de fløj til højre og venstre, og flere kugler afsted på samme tid, men nøj hvor vi hyggede os 
Nå men da vi så var færdige der, tog vi hjem til et vennepar og spiste og hyggede os, og festede, det var vildt hyggeligt, og vi morede os hele vejen igennem, ca kl. 1 var vi færdige og trætte så vi valgte at tage hjem og det gjorde de andre også, de var vist ligeså smadret som os 
Det var bare en helt igennem fantastisk dag, den kunne ikke have været bedre, vi kan stadigvæk sidde og grine over det