Fortæl om dit polteraben :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

>>Carina<<

Vil rigtig gerne høre om jer andres polteraben så fortæl fortæl :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MyLove E

Carina1984 skriver:

Jeg havde wn aftale med 2 veninder om at vi skulle i byen sammen i Århus.
Jeg havde lidt gætte det:-)
Da jeg kommer til århus havde jeg aftalt med den ene at vi skulle mødes på Mc D hvor vi havde arbejdet sammen:-). Vi kommer ind og bestiller en is. Hun spørg hvor vi skal sidde mens hun kigger meget søgende rundt. Vi går oven og ud på deres terrasse. Jeg spørg om vi ikke lige skal kigge ind i vores gamle rygerum. men tør ikke for jeg kan høre nogen der inden. Hun sig jo jo lad os bare kigge. Og ude kommer alle mine venner og familie :-):-)

Vi tog over til min tredje venindes kollegie klæder og fik lidt at drikke. Så kørte vi ud hvor skulle indspille Cd:-) Der efter kom jeg ind på em grill bar og skulle lave mad til dem alle:-):-) Vi tog så tilbage til klæderen og drak noget mere og så kom der en mave danser:-) Så kom der noget aftensmad og sidst på aften var der dildo party :-)

Vi tog så på Heidis som i "gamle" dag.. Jeg endte med at tage toget direkte fra byen og hjem til skive:-):-)
Det var min dag pisse hyggeligt:-):-)

Anmeld

7. juni 2012

>>Carina<<

Tauf skriver:

Jeg havde wn aftale med 2 veninder om at vi skulle i byen sammen i Århus.
Jeg havde lidt gætte det:-)
Da jeg kommer til århus havde jeg aftalt med den ene at vi skulle mødes på Mc D hvor vi havde arbejdet sammen:-). Vi kommer ind og bestiller en is. Hun spørg hvor vi skal sidde mens hun kigger meget søgende rundt. Vi går oven og ud på deres terrasse. Jeg spørg om vi ikke lige skal kigge ind i vores gamle rygerum. men tør ikke for jeg kan høre nogen der inden. Hun sig jo jo lad os bare kigge. Og ude kommer alle mine venner og familie :-):-)

Vi tog over til min tredje venindes kollegie klæder og fik lidt at drikke. Så kørte vi ud hvor skulle indspille Cd:-) Der efter kom jeg ind på em grill bar og skulle lave mad til dem alle:-):-) Vi tog så tilbage til klæderen og drak noget mere og så kom der en mave danser:-) Så kom der noget aftensmad og sidst på aften var der dildo party :-)

Vi tog så på Heidis som i "gamle" dag.. Jeg endte med at tage toget direkte fra byen og hjem til skive:-):-)
Det var min dag pisse hyggeligt:-):-)

Det lyder også som om at du har haft en god dag :-) Sjovt med cden så længe jeg ik sku synge alene :-) sjov idé med grillbaren :-)

Anmeld

7. juni 2012

MyLove E

Carina1984 skriver:

Je

Det lyder også som om at du har haft en god dag :-) Sjovt med cden så længe jeg ik sku synge alene :-) sjov idé med grillbaren :-)

Jeg sang alene på en af sangene og fik hjælp af mine søskende på en anden og af dem alle til sidst.

Er pisse stolt af mine søstre at de gjorde det. De var 14 og 17 år:-)

Anmeld

7. juni 2012

>>Carina<<

Tauf skriver:

Jeg sang alene på en af sangene og fik hjælp af mine søskende på en anden og af dem alle til sidst.

Er pisse stolt af mine søstre at de gjorde det. De var 14 og 17 år:-)

Fedt.... Ville bestemt ik ku li at sku synge alene

Anmeld

7. juni 2012

MyLove E

Carina1984 skriver:

Je

Fedt.... Ville bestemt ik ku li at sku synge alene

Jeg er ligeglad og især når jeg er små fuld:-):-)

Anmeld

10. juni 2012

Krisuer

Her er en fortælling om vores

Vi havde godt regnet det lidt ud at det var den dag..

Det startede d. 24 marts 2012 kl 9, vi havde forberedt os lidt på der ville dukke en masse op, de havde nok håbet på at tage os på sengen, men næh nej sådan skulle det ikke være  nå men det væltede ind med folk, de havde taget morgenmad og forskellige drikkevare med, min mor kom også, hun tog Lukas med sig hjem, så vi ikke skulle tænke på ham  Nå men vi spiste morgenmad, og folk blev ved med at sige vi skulle have JA hatten på hele dagen, så de hældte bare gajol, gammel dansk og bailye i os, puha det var lidt tidligt at starte, men det gik. Kl 10 tog vi videre både kent (min mand) og jeg var godt fulde på det tidspunkt  Vi kørte ind i Esbjerg by hvor vi blev klædt ud, og skulle rende rundt og sælge forskellige ting, utroligt nok fik vi solgt det hele  Det var suveræn vejr den dag blå himmel og høj solskin så de havde arrangeret at bagefter skulle vi ned på stranden og grille og lege nogle forskellige lege, hvor mig og Kent skulle dyste mod hinanden, pakket ind i husholdningsfilm, hold kæft det var grineren  ca 3 timer efter tog vi ud og bowle, der var vi godt fulde ALLESAMMEN på nær dem der kørte, så vi regnede faktisk ikke med de ville lukke os ind i bowlingcentret, men det gjorde de, og jeg tror også de fortrød det, for der var ingen af os der kunne styrre de kugler, de fløj til højre og venstre, og flere kugler afsted på samme tid, men nøj hvor vi hyggede os

Nå men da vi så var færdige der, tog vi hjem til et vennepar og spiste og hyggede os, og festede, det var vildt hyggeligt, og vi morede os hele vejen igennem, ca kl. 1 var vi færdige og trætte så vi valgte at tage hjem og det gjorde de andre også, de var vist ligeså smadret som os

Det var bare en helt igennem fantastisk dag, den kunne ikke have været bedre, vi kan stadigvæk sidde og grine over det

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Carina1984 skriver:

Blev overrakset med brunch hjemme hos mig selv, de kom alle sammen kl 09:00 og havde mad med, super hyggeligt... Efter maden havde de bestilt en massør som kom og gav mig en times massage (så pyntede de en vogn imens og gjorde klar til resten af dagen, fik ryddet op osv).

Derefter blev jeg placeret i en kundevogn der var pyntet med flag og balloner og så trillede vi ind til byen, hvor jeg så skulle sælge en masse gaver - pengene gik til velgørenhed. Så var der pinic i parken og en drink på en cafe. Derefter var vi til en 1 times poledance (FUCK det var hårdt).

Efter poledance tog vi hjem til mig igen, hvor jeg blev placeret på en stol og fik bind for øjnene (Fuck hvor jeg frygtede at der ville komme en mandestripper, ville være så akavet) De drillede mig med det og lod som om at der kom en stripper en, som så "bare" viste sig at være en dame som holdte et dildoparty.. Derefter var det bad-tid og så gik turen på cafe hvor vi fik lækker mad og så mødtes vi med min mand og hans venner i byen (de holdte også polterabend for ham den dag ) Så alt i alt en rigtig hyggelig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.