hej piger
jeg har lige noget at tilføje til det enme.
jeg har prøvet både kobber og hormonspiralen.
kobberspiralen fungeret slet ikke for mig for jeg blødte voldsomt og min krop udstødte den,altså bare skubbet den ud.
min slimhinde i livmoderen var meget tyk pga mit vægt problem, og har gået løbende til gynegolog.
ehmmm.....for to måneder siden var jeg til gynegolog og min slimhinde var 23mm det er rigtig meget.
for 7 uger siden tilmeldte jeg mig en kost ekspert og personlig træner pga min vægt, og jeg har tabt mig 6.5 kg og 88 cm 
i torsdags vendte jeg tilbage til min gynegolog og der var min skimhinde kun 2.5 cm så meget havde den ændret sig pga jeg har tabt mig, og jeg fortsætter med min kost ekspert i det næste års tid indtil mit mål er nået.
jeg fik så sat min hormon spiral op i torsdags og har haft mens smerter li siden og plet bløder lidt os.
jeg har så haft en hormon spiral i halv andet år,og blødte aldrig, men fik den taget ud oktober 2011 pga jeg ville være gravid,men det var bare ikke tidspunktet alligevel.
jeg bliver så vejet en gang om ugen,og i går da jeg skulle vejes havde jeg taget 900gr på,,,øjjjj jeg var sur, og tænkte ja det ka være spiralen det kan være muskler,eller væske i kroppen eller andet.
troede virkelig ik man kunne tage på af hormonspiralen,det gør mig ked af det nu, hvis det er det der er ved at ske 
ved ikke om det lyder rodet det her,det var bare min erfaring jeg ville dele med jer.
hilsen charlotte.