scanning i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Missq4

er der nogen der selv har betalt for en scanning i århus og kender et godt og billigt sted ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Camilla Jensen

Missq4 skriver:

er der nogen der selv har betalt for en scanning i århus og kender et godt og billigt sted ?

Hej.

Vi fik lavet en scanning ved Scanningsklinikken.dk Den ligger oppe i City Vest. Det er et super godt sted. Mener vi gav 400 kr for en kønsscanning.

Kan helt sikker anbefale dette sted. De er super søde..

Anmeld

7. juni 2012

LSM

Jeg har fået lavet tryghedsscanning og kønsscanning hos skanningsklinikken i city vest. Hende der scanner er rigtig sød. Det er vidst også det billigste sted i århus.
Der er også scanningsjordmoderen, det er lidt dyrere men man får lidt flere billeder med derfra, har en veninde der er blevet scannet der

Anmeld

7. juni 2012

LSM

Jeg har fået lavet tryghedsscanning og kønsscanning hos skanningsklinikken i city vest. Hende der scanner er rigtig sød. Det er vidst også det billigste sted i århus.
Der er også scanningsjordmoderen, det er lidt dyrere men man får lidt flere billeder med derfra, har en veninde dver er blevet scannet der

Anmeld

7. juni 2012

Missq4

tak piger

Anmeld

7. juni 2012

LinLin

Jeg siger det samme som de andre

Anmeld

7. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Camilla Jensen skriver:

Hej.

Vi fik lavet en scanning ved Scanningsklinikken.dk Den ligger oppe i City Vest. Det er et super godt sted. Mener vi gav 400 kr for en kønsscanning.

Kan helt sikker anbefale dette sted. De er super søde..

Kan varmt anbefale dem i City ves i Århus - ved gellerupt..
Gav 400 kr. for en tidlig tryghedsscanning. Fik billeder med hjem + en dvd med en frekvens hvor man kan se det lille hjerte hamre afsted.

Anmeld

7. juni 2012

Rosengreen

Vil også bare sige det samme som de andre  

Men det er virkelig et godt sted! og synes priserne er fair, når man ser på hvad man får for pengene 

Anmeld

7. juni 2012

ekebiv

Scanningsklinikken som de andre siger, hun er supersød. Desværre var min baby død men det var jo ikke hendes skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.