Dessert til mange mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Pige2009

Angelspot skriver:

Mmmm rabarbertærte, ja det er rigtig sommerligt, mums! Det var en god let dessert til en sommer aften TAK!

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Ciss

En stor skål med frugtsalat, som bare står og bliver kold og lækker i køleskabet, og så kombineret med en lidt god vanilleis i fryseren.

Anmeld

7. juni 2012

Angelspot

Ciss skriver:

En stor skål med frugtsalat, som bare står og bliver kold og lækker i køleskabet, og så kombineret med en lidt god vanilleis i fryseren.

Jeg elsker frugtsalat, men jeg er bare bange for at frugterne bliver brune og dårlige af at stå så længe. Jeg kan sagtens lave det om formiddagen, men det vil være så ærgeligt hvis ikke det så lækkert og friskt ud når det bliver serveret. Mener du godt det kan holde sig?

Anmeld

7. juni 2012

Angelspot

Månsson skriver:

Do it

Haha, du lokker  Mmmmmmmmmmmmmmmmm jeg skal i hvert fald prøve den på et tidspunkt

Anmeld

8. juni 2012

Ciss

Angelspot skriver:

Jeg elsker frugtsalat, men jeg er bare bange for at frugterne bliver brune og dårlige af at stå så længe. Jeg kan sagtens lave det om formiddagen, men det vil være så ærgeligt hvis ikke det så lækkert og friskt ud når det bliver serveret. Mener du godt det kan holde sig?

Ja, hvis du rører lidt rundt et par gange i løbet af dagen, så der ikke er noget frugt på toppen, som ligger og "tørrer ud" - og så laver lidt ekstra lage (er det det det hedder?) med enten citron eller lime eller appelsin i. Det har vi gjort flere gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.