2-3 år: SØGES: ca 5 par billige bukser str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.228 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

prettybutterfly

Min datter er snart ved at være renlig, men børnehaven siger de vil have hun har 4 par bukser dernede, før hun får lov at rende uden ble - i tilfælde af uheld(syntes godt nok selv det lyder af mange!). Så jeg vil rigtig gerne købe ca 5 par billige bukser samlet hvis nogen ligger inde med det, i str 92. Behøver bestemt ik være noget mærke, men bare de ser nogenlunde pæne ud, uden huller og pletter! Nogen der har det?? Jeg vil meget gerne se billeder af dem før jeg køber dem!

Venlig hilsen Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

løkkeled

Jeg har dette du må købe, skal lige side at sættene er str 86/92 men stor i str.Jeans er str 92

Giv et bud hvis interesse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2012

Piva

prettybutterfly skriver:

Min datter er snart ved at være renlig, men børnehaven siger de vil have hun har 4 par bukser dernede, før hun får lov at rende uden ble - i tilfælde af uheld(syntes godt nok selv det lyder af mange!). Så jeg vil rigtig gerne købe ca 5 par billige bukser samlet hvis nogen ligger inde med det, i str 92. Behøver bestemt ik være noget mærke, men bare de ser nogenlunde pæne ud, uden huller og pletter! Nogen der har det?? Jeg vil meget gerne se billeder af dem før jeg køber dem!

Venlig hilsen Mona

har lidt her - nederste billede er str 92 https://www.baby.dk/debat/175195pi1/toej--piger/12-aar-fedt-toej-str-80-til-98--mange-maerker.aspx#GoToMessage

Anmeld

8. juni 2012

prettybutterfly

løkkeled skriver:

Jeg har dette du må købe, skal lige side at sættene er str 86/92 men stor i str.Jeans er str 92

Hej

Er godt nok lidt bange for at købe nogle bukser der er for små, kan jeg lokke dig til at måle længden på de to par stribede bukser? Hvad skal du ha for alle 4 par bukser?

Hilsen Mona

Anmeld

8. juni 2012

prettybutterfly

Piva skriver:

har lidt her - nederste billede er str 92 https://www.baby.dk/debat/175195pi1/toej--piger/12-aar-fedt-toej-str-80-til-98--mange-maerker.aspx#GoToMessage

Tak, men jeg kan slet ikke overskue hvilke par bukser der er str 92 fra billederne??

Anmeld

8. juni 2012

løkkeled

Hej hej

Tøjet er solgt, desværre

Anmeld

8. juni 2012

prettybutterfly

løkkeled skriver:

Hej hej

Tøjet er solgt, desværre

Helt i orden ;o)

Anmeld

8. juni 2012

Piva

prettybutterfly skriver:

Tak, men jeg kan slet ikke overskue hvilke par bukser der er str 92 fra billederne??

Hej.

Til højre på nederst billede er der et par velourbuks, et par ejsikkelej buks og et par leggins.

Var det noget?

Pia

Anmeld

9. juni 2012

prettybutterfly

Piva skriver:

Hej.

Til højre på nederst billede er der et par velourbuks, et par ejsikkelej buks og et par leggins.

Var det noget?

Pia

Hej Pia

Hvordan er standen på de to par bukser, og hvad tænker du i pris inkl porto?

Hilsen Mona

Anmeld

9. juni 2012

Christina.78

løkkeled skriver:

ejjj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.