Skal du have de unge mødre på dvd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så lige genudsendelsen i går aftes - hold da k.... hvor er hun dum at høre på hende Malou Stella!!! Nejnejnej, bare måden hun snakker på - hun lyder simpelthen så blank!!! Og hendes mor er ligeså lost...

Og undskyld hvis jeg støder nogen, men at lægge et videoklip af sig selv og sit barn der vinker ind i kameraet ud på sin datingprofil ??? Arhmen!!!

Var det ikke også hende der flyttede hjemmefra og lod ungen blive hjemme fordi hun "trængte til at være ung lidt"...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Moderator

Tynen skriver:

"Du er dens mor Hans-Christian.. Slik den i røven, Hans-Christian" something.
Men ja, det var tilsyneladende ham der slog hende, men hun siger nu at hun har fået styr på sit liv og har fået en datter med sin nye kæreste.

Citaterne ligger på FB

Hmm, for mig at se var Hans Christian ikke i stand til at tage en eneste selvstændig beslutning ud over at spise nutellamadder fra morgen til aften...

Anmeld

27. april 2009

Mor.sander

Ville gerne have se alle afsnit.. Men vil sgu ikke betale for det!!!

Anmeld

27. april 2009

Nadi

Nej jeg skal ikke have dem, synes det der det FEDESTE program men kanal 4 er altid god for en genudsendelse
Og så tror jeg måske en anden tilhænger af serien køber den så kan man vel låne

-Nadia

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Rosa skriver:

Så lige genudsendelsen i går aftes - hold da k.... hvor er hun dum at høre på hende Malou Stella!!! Nejnejnej, bare måden hun snakker på - hun lyder simpelthen så blank!!! Og hendes mor er ligeså lost...

Og undskyld hvis jeg støder nogen, men at lægge et videoklip af sig selv og sit barn der vinker ind i kameraet ud på sin datingprofil ??? Arhmen!!!

Var det ikke også hende der flyttede hjemmefra og lod ungen blive hjemme fordi hun "trængte til at være ung lidt"...?

Glad for at jeg ikke var den eneste der krummede tæer over hende... Hvad så med det par, hvor manden har fodlænke på -først tisser den ene hund og så anden og så skider den ene og så bliver de luftet -god rækkefølge

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Rosa skriver:

nej nej nej, mor Britta (er det ikke det hun hedder?) er da helt og aldeles genial!
Helt seriøst, var det ikke for hende, var Tino drengen da allerede hos en plejefamilie.

Anmeld

27. april 2009

BinaMor

ha ha... nej.. jeg har vigtigere ting at bruge penge på end det
jeg har ski nok at se til i mit eget

men hygge nok når det er i tv...

Anmeld

27. april 2009

Mette+Mathias

Nej, det ved gud jeg ikke skal Med risiko for at lyde snobbet, så synes jeg De unge mødre er rigtig dårligt fjernsyn, -man udstiller en flok unge piger som - for nogles vedkommende - ikke helt har forstået hvad de går ind til, - og nogle af dem har ikke engang forstået hvor dumme de er!!

Så engang ½ afsnit med en som ikke mente det skadede deres barn at de røg inde i stuen, - det var bare noget sp'en sagde, og samme par blev meget forargede over at man ikke kunne betale med danske kroner i Tyrkiet (hvor de var på ferie) og vidste ikke engang hvor det lå!!! - men troede at det vist lå i Afrika (og det var liøvrigt også for dårligt at maden ikke var dansk!)

Nej, undskyld mig, - det er ikke sikkert at de alle er så dumme, -men når der er risiko for at de er, - så har jeg bedre ting at bruge min tid på!

)

Anmeld

27. april 2009

Moderator

nej nej nej, mor Britta (er det ikke det hun hedder?) er da helt og aldeles genial!
Helt seriøst, var det ikke for hende, var Tino drengen da allerede hos en plejefamilie.

Jeg synes ærligt talt hun er forfærdelig - hun er da den værste "enabler" som det hedder på engelsk (på dansk?). Hun gør det jo netop muligt for tøsen at være komplet uansvarlig - for mor skal da nok liige klare ærterne når du alligevel hellere vil bo for dig selv i byen i stedet for at passe den søn som DU SELV insisterede på at få - eller alligevel ikke lige giiider tage dig en uddannelse og hellere vil nasse på mor!!! GZUZ

Hørte i den kommentar "ja nu har jeg jo efterhånden prøvet 3 gang på at tage den 9.klasseseksamen, men der kommr altid lige et eller andet i vejen"
Så tag dig dog sammen!!!

Anmeld

27. april 2009

LauraLW

Tynen skriver:

"Du er dens mor Hans-Christian.. Slik den i røven, Hans-Christian" something.
Men ja, det var tilsyneladende ham der slog hende, men hun siger nu at hun har fået styr på sit liv og har fået en datter med sin nye kæreste.

Citaterne ligger på FB

Hvor ligger de på fb?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.