Hvad er flottest: Kobber, Lyst ell brunt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.769 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Kloster

Ja det er hårdilemma igen

Skal man være naturlig nu ell skal man skeje sig ud?

Bliver man for kedelig, når man er naturlig ell hvad synes du?

Jeg har fået skulderlangt hår og farver det i en blond, som ligner meget min naturlige hårfarve. Men har også haft mørk og kobberfarvet.

Har det lidt sådan, at nu er det sommer også er man lyshåret. Til efteråret bliver jeg mørkhåret ell ??

Hvad tanker har I?

Har ikke nogle billeder af et lyst hår, men sætter lige et par billeder ind af mit nuværende hår og et af det mørke hår. Er vild med kobberfarvet, men det falmer og skal farves så tit.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror en mørk blond farve ville være flot til dig!! Vh stine

Anmeld

7. juni 2012

Nettemor

Jeg synes det er super flot til dig det kobberfarvede

Anmeld

7. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Nettemor skriver:

Jeg synes det er super flot til dig det kobberfarvede

enig

Anmeld

7. juni 2012

.....

Synes kobberfarvet er rigtig fint til dig. Det andet er for mørkt til dig, synes jeg

Anmeld

7. juni 2012

come2

Kloster skriver:

Ja det er hårdilemma igen

Skal man være naturlig nu ell skal man skeje sig ud?

Bliver man for kedelig, når man er naturlig ell hvad synes du?

Jeg har fået skulderlangt hår og farver det i en blond, som ligner meget min naturlige hårfarve. Men har også haft mørk og kobberfarvet.

Har det lidt sådan, at nu er det sommer også er man lyshåret. Til efteråret bliver jeg mørkhåret ell ??

Hvad tanker har I?

Har ikke nogle billeder af et lyst hår, men sætter lige et par billeder ind af mit nuværende hår og et af det mørke hår. Er vild med kobberfarvet, men det falmer og skal farves så tit.

synes den farve på billed 1 er flot til dig

Anmeld

7. juni 2012

Dinna88

Hvor er det blevet langt!!! Kan huske da jeg også ville have mit hår langt - det er blevet ret langt nu, men nu klipper jeg det af igen 

Men HELT klart det kobberfarvede. Det ser super godt ud. Det gjorde det også da du havde det korte.

Anmeld

7. juni 2012

Kloster

Dinna88 skriver:

Hvor er det blevet langt!!! Kan huske da jeg også ville have mit hår langt - det er blevet ret langt nu, men nu klipper jeg det af igen 

Men HELT klart det kobberfarvede. Det ser super godt ud. Det gjorde det også da du havde det korte.

Ej da.. Hvorfor klipper du det af?

Ulempen ved det kobberfarvet hår er, at det falmer og skal farves så tit.

Er så glad for mit lange hår, så vil ikke ødelægge det igen

Anmeld

7. juni 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Ej da.. Hvorfor klipper du det af?

Ulempen ved det kobberfarvet hår er, at det falmer og skal farves så tit.

Er så glad for mit lange hår, så vil ikke ødelægge det igen

Fordi jeg ikke giiiiiiiiiiiiiider det mere. Det er besværligt i forhold til at tørre det, jeg bliver tyk i ansigtet af at have det hængende OG det er besværligt fordi jeg træner hver anden eftermiddag - så vil jeg hellere have så jeg kan prøve en masse forskellige frisurer samt mishandle mit hår alt det jeg vil 

Ja, det er skidt. Da jeg gik igang med projektet ved mit hår, så valgte jeg at gå fra mørkebrunt hår til min egen, kedelige, hårfarve med lyse reflekser i. Så kan der gå op til tre måneder uden farvning, uden at det bliver grimt. så mon det er en løsning?

Anmeld

7. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg synes det brune er flottest. Synes du og dit hår ser frisk ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.