Jeg har lige opdaget jeg ikke har en eneste veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, og virkelig nervøs, spændt og alt det, ikke mindst for hvordan familien tar det. Manden min og jeg har været sammen i mange år og har plads og alt det. Det er bare mere, jeg trænger til at fortælle det til nogle der siger det nok skal gå inden jeg fortæller det til andre. Har lige kigget min fb igennem, og ved samtlige tænker jeg, hun kan ikke holde tæt. Jeg har min søster og en veninde jeg kun kender herigennem, men mangler jo denne rigtige person at sige det til. Øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu er du jo anonym, så hvis du har brug for at afsløre hvem du er, så skal du være velkommen til at skrive til mig.

Jeg vil også gerne være din veninde, hvis det frister  

Men jeg kender godt den følelse du sidder med! Jeg har heller ikke ret mange veninder som man i sidste ende kan fortælle alt til og vide at de ikke siger det videre.

Anmeld

7. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg er gravid, og virkelig nervøs, spændt og alt det, ikke mindst for hvordan familien tar det. Manden min og jeg har været sammen i mange år og har plads og alt det. Det er bare mere, jeg trænger til at fortælle det til nogle der siger det nok skal gå inden jeg fortæller det til andre. Har lige kigget min fb igennem, og ved samtlige tænker jeg, hun kan ikke holde tæt. Jeg har min søster og en veninde jeg kun kender herigennem, men mangler jo denne rigtige person at sige det til. Øv.

Jeg ved at jeg følte at min mor og søster var de rigtige at sige det til. Men jeg vidste så også at min mor og søster ville græde af lykke. Ved ikke hvordan din mor ville tage det  

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Kram! Sådan havde jeg det også, da jeg blev gravid. Især fordi alle mine andre veninder var et helt andet sted i livet, så jeg vidste ikke hvem jeg skulle tale med om det.. Heldigvis kan man jo få nye venner at sludre med, det gjorde jeg herinde. Måske kan du prøve det samme? Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for det 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Hihi. Ja jeg er anonym med denne tråd fordi både min søster og svigerinde + et par bekendte er her.. Og de skal jo ikke have det at vide endnu og slet ikke om rygtet skal flyde i vores lille by før vi selv er klar- har ikke været til nf endnu. Ved min ene søster bliver glad- men min mor og de andre- ja de synes jo der er nok små børn i familien lige pt, men altså det kan vi jo ikke leve vores liv efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.