Badning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2009

MariaMus

Hej, min lille søn på knap 12 uger græder altid når han er i bad. Da han var nyfødt græd han aldrig når vi badede ham, men nu gør han altså... Jeg synger for ham og snakker med ham samtidig, har prøvet at sænke og hæve temperaturen på vandet, det hjalp heller ikke. Lige så snart han kommer op på puslebordet og pakket ind i håndklæder, smiler og griner han igen.

Har I prøvet noget lignende? Er der nogle gode råd? Ville gerne have en god og positiv oplevelse ud af en badetur.
Måske går det væk med alderen?

Knus Maria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

fam.4xc

MariaMus skriver:

Hej, min lille søn på knap 12 uger græder altid når han er i bad. Da han var nyfødt græd han aldrig når vi badede ham, men nu gør han altså... Jeg synger for ham og snakker med ham samtidig, har prøvet at sænke og hæve temperaturen på vandet, det hjalp heller ikke. Lige så snart han kommer op på puslebordet og pakket ind i håndklæder, smiler og griner han igen.

Har I prøvet noget lignende? Er der nogle gode råd? Ville gerne have en god og positiv oplevelse ud af en badetur.
Måske går det væk med alderen?

Knus Maria.

tror de fleste børn har sådanne perioder indimellem... det har begge mine piger da haft ihvertfald :-)

Så det skal nok gå over... for at komme igen på et tidspunkt osv ;-)

Kh Camilla

Anmeld

27. april 2009

3rollinger

Hejsa

Har I badekar? Saa kunne du eventuel proeve at gaa i bad med ham. Det gjorde vi meget med min datter og det elskede hun.

Ja, det elsker de for saa vidt stadig (har nu to) men der er naesten ikke plads i badekarret naar jeg saenker min store krop derned

Knus
Trine

Anmeld

27. april 2009

Lusi

Nu er min datter 10 måneder og hun har også grædt sådan lidt i perioder, når hun har været i bad..
Men de sidste 2-3 måneder har hun elsket at være i bad og bare siddet og leget med sit legetøj, men nu brokker hun sig sindsygt meget næsten hver gang, jeg tager hende op af vandet igen..
Så din søn skal nok blive glad for badet igen

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Julie har ikke grædt når hun har været i bad... Hun nyder det.. Hun er 11 uger i morgen...
Hvor tit bader i jeres bebser?

Anmeld

27. april 2009

Lusi

Dutte84 skriver:

Julie har ikke grædt når hun har været i bad... Hun nyder det.. Hun er 11 uger i morgen...
Hvor tit bader i jeres bebser?

Hun bliver badet hver 2. dag
Med mindre hun selvfølgelig har lavet et eller andet, som f.eks imorges, hvor jeg kom ind og skulle vække hende og halvdelen af sengen + Luna var smurt ind i bræk

Anmeld

27. april 2009

mor83'

Hej har haft samme problem med min søn på 10 mdr. heldigvis er han begyndt at kunne li at gå bad igen, han hopper næsten selv i hihhi.
Det jeg har gjordt er, at lad ham lege med vandet fra vandhanen, så det virker som en sjov leg.
så har jeg i stedet for, at bare put ham i badet med det samme,så ladet ham lege med vandet inden han hoppe i.

Anmeld

27. april 2009

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Har I badekar? Saa kunne du eventuel proeve at gaa i bad med ham. Det gjorde vi meget med min datter og det elskede hun.

Ja, det elsker de for saa vidt stadig (har nu to) men der er naesten ikke plads i badekarret naar jeg saenker min store krop derned

Knus
Trine

Enig....og har I ikke badekar så nyder de også at sidde på armen når der tages brusebad....tryghed og nærhed...
Knus..

Anmeld

28. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Enig....og har I ikke badekar så nyder de også at sidde på armen når der tages brusebad....tryghed og nærhed...
Knus..

jep jep

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Daniella har altid nydt at være i bad, og har også gået til babysvømning siden hun måtte. Hun er nu 9 måneder....

Har I prøvet at være til babysvømning med instruktør? der er I jo med i vandet hele tiden og får gode råd og vejledning og på den måde kan det være at trygheden ved vand bliver opbygget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.