Sanne!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Diana...

Hej Søde

Hvordan går det med dig?

Knus Diana som tænker meget på dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Hej Søde

Hvordan går det med dig?

Knus Diana som tænker meget på dig.

Jo... sådan er glad for at være hjemme igen... slapper noget mere af her enden på syghuset... men smerterne vil ikke aftage, så forsøger at slappe af og ikke køre noget som helst, men hvor er det dog bare svært...

venter faktisk kun på verne går rigtig i gang og vandet går lige nu...

tak fordi du spurgte søde

Anmeld

27. april 2009

Pia

Hvad siger de til påsygehuset at fødslen går igang nu?
Kunne jo læse den anden dag at du har 43 dage endnu..
Vi er ca lige langt henne kan jeg jo regne ud.. Jeg er 34+6 i dag og har 36 dage igen..
Der burde jo ikke være de store ricisi ved at din lille guld klump bliver født nu..
Men var bare nysgerrig efter og vide hvad de siger på sygehuste til det..

Håber at alt kommer til og forløbe som det skal søde hvis fødslen går igang nu..

Knus fra Pia..

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Hvad siger de til påsygehuset at fødslen går igang nu?
Kunne jo læse den anden dag at du har 43 dage endnu..
Vi er ca lige langt henne kan jeg jo regne ud.. Jeg er 34+6 i dag og har 36 dage igen..
Der burde jo ikke være de store ricisi ved at din lille guld klump bliver født nu..
Men var bare nysgerrig efter og vide hvad de siger på sygehuste til det..

Håber at alt kommer til og forløbe som det skal søde hvis fødslen går igang nu..

Knus fra Pia..

Ja fik ikke rigtig noget svar på syguset om fødslen er ved at gå igang men alligevel sagde de det vel mellem fingerne... de kan ikke forklare hvorfor jeg har så ondt og plukverne tiltager...

hvis jeg skulle føde nu, skulle det ikke have nogen stor betydning, men ville jo helst have han blev inde i en 4 ugers tid endnu...

jeg er 34 + 3 idag og har 39 dag tilbage

Anmeld

27. april 2009

Cris

Puha! Din lille må vente lidt, prøv at slappe af og sove godt... Uha, jeg husker da Diana skulle føde og der var veer hver dag og alt muligt, men den lille i maven ville altå ikke komme ud! Men din må gerne vente endu, han er kun 34 uger. Du har måske de der berømte Braxton Hicks veer, som mange siger, at de kan være ret kræftige. Jeg fik ikke så nogle intens veer inden de rigtige veer, men jeg har hørt det fra nogle andre.

Anmeld

27. april 2009

Pia

Det er sku træls når man ikke får ordenltige svar..
Kan sagtens forstå du gerne vil at han bliver der inden lidt endnu..
Jeg døjer selv med plukveer, men ikke mere end de går hurtigt væk igen, når jeg får sat mig ned og slapper af.
Men blev da sygemeldt 2½ uge før tid pga de var så slemme den gang..

Jeg er meget utålmodig denne gang.. Jeg kan slet ikke finde ud af og nyde de sidste uger..
Syntes bare at den bette gerne må komme ud, så vi kan komme igang med og nyde hende og så hendes storesøster kan se hende..
Vores datter Lærke på 3½ er også utålmodig nu.. Hun spørger dagligt om lille søster kommer ud i dag Så ligger hun hovdet på min mave og siger til den at nu må du godt komme ud lillesøster.. Du skal komme ud og lege med mig
Det er så sødt...

Har termin den 1 juni, men satser på at hun kommer den sidste uge i maj..
Vi har nemlig så mange fødselsdage i juni i forvejen.. Så sidst i maj ville passe bedre

Kh Pia.

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Det er sku træls når man ikke får ordenltige svar..
Kan sagtens forstå du gerne vil at han bliver der inden lidt endnu..
Jeg døjer selv med plukveer, men ikke mere end de går hurtigt væk igen, når jeg får sat mig ned og slapper af.
Men blev da sygemeldt 2½ uge før tid pga de var så slemme den gang..

Jeg er meget utålmodig denne gang.. Jeg kan slet ikke finde ud af og nyde de sidste uger..
Syntes bare at den bette gerne må komme ud, så vi kan komme igang med og nyde hende og så hendes storesøster kan se hende..
Vores datter Lærke på 3½ er også utålmodig nu.. Hun spørger dagligt om lille søster kommer ud i dag Så ligger hun hovdet på min mave og siger til den at nu må du godt komme ud lillesøster.. Du skal komme ud og lege med mig
Det er så sødt...

Har termin den 1 juni, men satser på at hun kommer den sidste uge i maj..
Vi har nemlig så mange fødselsdage i juni i forvejen.. Så sidst i maj ville passe bedre

Kh Pia.

nåååh hvor sødt...

Ja tænder engang imellem om han ikke bare kunne komme ud for orker ikke mere, har så mange smerter og det påvirker min nattesøvn utrolig meget, da jeg kan ligge vågen i flere timer...

ang syghuset ja så syntes jeg faktisk at man flere gang går hjem uvist om hvad der lige sker

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

Cris skriver:

Puha! Din lille må vente lidt, prøv at slappe af og sove godt... Uha, jeg husker da Diana skulle føde og der var veer hver dag og alt muligt, men den lille i maven ville altå ikke komme ud! Men din må gerne vente endu, han er kun 34 uger. Du har måske de der berømte Braxton Hicks veer, som mange siger, at de kan være ret kræftige. Jeg fik ikke så nogle intens veer inden de rigtige veer, men jeg har hørt det fra nogle andre.

de siger at det ikke skulle have nogle betydning hvis han kom nu, men det skal jo nok passe at jeg går overtid alligevel... er bare ved at være noget træt af alle de problemer der er med graviditeten...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Åhh søde hvor jeg dog bare føler med dig. og selvfølgelig skal det nok gå hvis han absolut vil ud nu.

Stort knus til dig.

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Åhh søde hvor jeg dog bare føler med dig. og selvfølgelig skal det nok gå hvis han absolut vil ud nu.

Stort knus til dig.

tak søde... har ikke åbnet mig mere end jeg gjorde i for noget tid siden så der går vel lige lidt endnu...

men det skal vel nok passe at når jeg nu har så ondt at jeg kommer til at gå overtid... men er er jo mere end velkommen lige meget hvornår han kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.