Bumser øv øv kender i det ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Hey alle kvinder...

Jeg har fået en masse små bumser på brystkassen , i ved sådan lige under halsen, øv øv øv.. Er der nogle der har gode råd til hvordan jeg får den væk, jeg plejer ellers ikke at være den kvinde der er plaget af bumser.. 
Er der nogle der har en masse gode råd til at få dem væk...
Hilsen en kvinde i nød hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

.....

Anonym skriver:

Hey alle kvinder...

Jeg har fået en masse små bumser på brystkassen , i ved sådan lige under halsen, øv øv øv.. Er der nogle der har gode råd til hvordan jeg får den væk, jeg plejer ellers ikke at være den kvinde der er plaget af bumser.. 

Den stribede gennemsigtige spotstick fra matas er din bedste ven..smør den på et par gange på bumserne i nogen dage, og de forsvinder ligeså hurtigt

Anmeld

10. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hey alle kvinder...

Du kan købe Basiron 5% på apoteket, det er en ansigtscreme man kan smøre sig med hverdag.. Det hjælper meget.
Dog skal man være opmærksom på at man skal vaske sine hænder godt efter brug af cremen, ellers afbleger man ALT tøj man kommer i nærheden.

Anmeld

10. juni 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Hey alle kvinder...

Citron saft på en rondel og dup dem de forsvinder ret hurtigt.

Anmeld

13. juni 2012

Tullepigen90

Brug en god renseserie og en anti-akne spotpen f.eks. med Tea tree olie. Jeg bruger selv en renseserie fra http://www.danishskincare.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.