SØS skriver:
Hej Anna. Sådan har jeg haft det on/off den sidste uges tid. Jeg har virkelig mange Plukveer og de niver og bider i mave, lænd og ryg! Mandag aften kom de helt regelmæssigt med fem min. Imellem fra kl. 22-02 men så gik det i sig selv. Jeg var hos jordemoderen i går og hun sagde at baby står dybt i bækkenet og mente derfor, at alle Plukveerne trods alt " giver noget" - men om det er nok til at sætte det i gang må tiden vise.... Hun undersøgte mig desværreikke indvendigt. Hvornår har du været/ skal du til jordemoderen ?? Kram fra Line (også 36+6 - vildt at skrive....)
Hej Line

Jeg er nu ikke engang sikker på at det plukveer - nogle gange vare det 5-10 sek, andre gange 40-50 sek og nogle gange går der kun 30 sek før det murre igen - er det plukveer?

Jeg var ved JM den 30. Maj og skal ikke igen før 27. Juni hvor jeg er 39+5 (hvis jeg når så langt)
Vi har slet ikke snakket om noget med fødslen - så det er lidt frustrerende. Fik bare at vide at når jeg bliver utryg eller får så ondt at jeg kan mærke at det er snart, så skulle jeg komme ind.
Jeg ved at hun stod dybt med hovedet, men siden da er hun sunket dybere (mærkes det som om)
Anmeld