Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Vi har Liam synes det er rart det ikke lyder "for sødt"
Vi har Liam synes det er rart det ikke lyder "for sødt"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har en rod med et rigtig bøllenavn, og vi er ikke helt sikre på hvad nr 2 skal hedder. Måske Nick eller Sean? Hvilke navne synes du er rigtig bøllenavne?
Har en rod med et rigtig bøllenavn, og vi er ikke helt sikre på hvad nr 2 skal hedder.
Måske Nick eller Sean?
Hvilke navne synes du er rigtig bøllenavne?
Anton, Emil, Mike, Ricky og Nicki
Chrisli skriver: jeg har også en liam, og er enig med dig..Men synes en skrev ser jeg det ikke som et desideret "bøllenavn" :-)
jeg har også en liam, og er enig med dig..Men synes en skrev ser jeg det ikke som et desideret "bøllenavn" :-)
MorDk skriver: Bryder mig ikke om Bøllenavne... (misforstå mig ikke) Det ER jo smag og behag... Men alle sådan nogle navne som: Nick, Nicki, Ronni, Brian, Johnny, Liam, Micky, Toby osv. er ikke navne jeg bryder mig om og jeg forbinder det med noget negativt. Så spørger du mig? Så bare vælg én af ovenstående navne *S* Så har du et BØLLENAVN!
Bryder mig ikke om Bøllenavne... (misforstå mig ikke) Det ER jo smag og behag... Men alle sådan nogle navne som:
Nick, Nicki, Ronni, Brian, Johnny, Liam, Micky, Toby osv. er ikke navne jeg bryder mig om og jeg forbinder det med noget negativt.
Så spørger du mig? Så bare vælg én af ovenstående navne *S* Så har du et BØLLENAVN!
Kunne ikke være mere enig
Og for at gøre den slem, kan lillebror jo hedde Johnny Brian!
Det må være navne som:
Bastian, Kristian, Tim, John, Dennis, Allan, Niels Anders, Henrik, Mads, Jimmy, Allan, Jens, Peter, Niels, Tonny, Tony, Frank, Michael, Rune, Ulrik, Mickie, Mickey, Mike, Dan, Danni, Lars, Mikkel... - bare sådan fra hoften (tager forbehold for, at der er forældre derude, der føler sig truffet !)
Er det ultimative navn ikke Bob?? BølleBob ;-)
Freddy
Frode
Viggo
Bertram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128