Er det begyndende ten??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Skriver lige ano da min familie ikke skal opdage hvis der er ved at ske noget!!
Jeg er 39+2 og det niver i det nederste af maven samt gør ondt i lænden sådan lidt skiftevis, jeg ved godt der kan være laaaang vej endnu!
Meeen er det begyndende tegn på der måske snart sker noget????
Jeg håber!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Hej piger..

Jeg er 39+2 og det niver i det nederste af maven samt gør ondt i lænden sådan lidt skiftevis, jeg ved godt der kan være laaaang vej endnu!
Jeg håber!!!

Det vil jeg mene, ja. Hold øje og ta' tid på det. Hvis du bliver nervøs eller usikker så ring til FG. 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

*** skriver:

Det vil jeg mene, ja. Hold øje og ta' tid på det. Hvis du bliver nervøs eller usikker så ring til FG. 

Åh!!! Håber virkelig!!) sys det svært at tage tid, for de går fra lænden m i maven(under navlen) også om i lænden igen også kan der være en pause!

Anmeld

7. juni 2012

M&R

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg håber!!!

Jeg havde det nøjagtig på samme måde for halvanden uge siden men det gik i sig selv... så det bedste du kan er at ta tid imellem og ja så ringe hvis du er usikker... de sagde til mig at det var kroppen der forberedte sig.. men at varme nogle gange ku skubbe det lidt mere igang da det hjælper livmoderen med at trække sig sammen:-)

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Jeg havde det nøjagtig på samme måde for halvanden uge siden men det gik i sig selv... så det bedste du kan er at ta tid imellem og ja så ringe hvis du er usikker... de sagde til mig at det var kroppen der forberedte sig.. men at varme nogle gange ku skubbe det lidt mere igang da det hjælper livmoderen med at trække sig sammen:-)

Hvor langt var du for 1 1/2 uge siden?? og over hvor lang tid hade du ondt?

Anmeld

7. juni 2012

M&R

Anonym skriver:

Hvor langt var du for 1 1/2 uge siden?? og over hvor lang tid hade du ondt?

Der var jeg 38+5 havde det sådan i et døgn... og så igen i tirsdags men det varede ikke så lang tid... men hvis du er i tvivl så syntes jeg su skal ringe der op... de er søde og vandt til at folk ringer:-) krydser for at det er begyndende veer:-)

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Der var jeg 38+5 havde det sådan i et døgn... og så igen i tirsdags men det varede ikke så lang tid... men hvis du er i tvivl så syntes jeg su skal ringe der op... de er søde og vandt til at folk ringer:-) krydser for at det er begyndende veer:-)

Okay håber da også snart der sker noget for dig!
Neej jeg venter lidt, de kan jo hverken gøre fra eller til, jeg må væbne mig med tålmodighed!

Anmeld

7. juni 2012

M&R

Anonym skriver:

Okay håber da også snart der sker noget for dig!
Neej jeg venter lidt, de kan jo hverken gøre fra eller til, jeg må væbne mig med tålmodighed!

Ja der er ik andet for. har termin imorgen og har lige været ved jordmor så jeg skal ringe til fg om ti dage hvis der ik er sket noget inden:-)

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Ja der er ik andet for. har termin imorgen og har lige været ved jordmor så jeg skal ringe til fg om ti dage hvis der ik er sket noget inden:-)

Jeg for der snart sker noget!

Anmeld

8. juni 2012

M&R

Anonym skriver:

Jeg for der snart sker noget!

tak;-) og i lige måde:-) hvordan står det til nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.