Andre der bare sover dårligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

christina92

Åhh, kan mærke jeg bare er nødt til at skulle af med det her! (sikkert pga. søvn mangel)

Jeg er 22+4, og kan ikke længere sove på maven, hvilket jeg ellers plejer. jeg har et fantastisk sovehjerte og har altid kunne sove 10-12 timer uden problemer!

Men jeg kan sQ ikke sove!!!! Jeg kan ikke ligge behageligt i sengen, drømmer heeeeel vildt om de mest mærkelige ting.

I nat faldt jeg først i søvn, tudende inde på sofaen kl. 3, var bare så frustreret og træt

Hvad skal jeg dog gøre, skal til eksamen om en uge, skal bruge min søvn.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jammen velkommen til de dårligt sovenes klup! Og ka kun sige at det nok ik bliver bedre.... Nu er jeg heldigvis i uge 36, så begynder at ku se en ende på det!!

Vores sofa er heldigvis fantastisk at lande på midt om natten og takker dagligt for kaneltv!!! 

Prøv at lejre dig, med puder mellem benene og under maven osv! Vh stine

Anmeld

7. juni 2012

Masig

christina92 skriver:

Åhh, kan mærke jeg bare er nødt til at skulle af med det her! (sikkert pga. søvn mangel)

Jeg er 22+4, og kan ikke længere sove på maven, hvilket jeg ellers plejer. jeg har et fantastisk sovehjerte og har altid kunne sove 10-12 timer uden problemer!

Men jeg kan sQ ikke sove!!!! Jeg kan ikke ligge behageligt i sengen, drømmer heeeeel vildt om de mest mærkelige ting.

I nat faldt jeg først i søvn, tudende inde på sofaen kl. 3, var bare så frustreret og træt

Kender det alt for godt... Jeg sover aldrig mere end max 6 timer og jeg er oppe og tisse 2-3 gange på de seks timer også... Nogle gange får jeg ikke mere end 2 timers søvn... jeg kan ikke ligge på maven, da baby bliver tosset hvis jeg gør det, jeg kan ikke ligge på ryggen da jeg får ondt i ryggen og baby presser så jeg ikke helt kan få vejret, og jeg kan ikke ligge på siden uden at få ondt i brystet...

Så ja det er træls, men jeg tror desværre bare det skal være sådan... Prøv evt med en pude mellem benene når du ligger på siden, det kan gøre det nemmere at finde en god stilling...

Anmeld

7. juni 2012

christina92

StineW79 skriver:

Jammen velkommen til de dårligt sovenes klup! Og ka kun sige at det nok ik bliver bedre.... Nu er jeg heldigvis i uge 36, så begynder at ku se en ende på det!!

Vores sofa er heldigvis fantastisk at lande på midt om natten og takker dagligt for kaneltv!!! 

Prøv at lejre dig, med puder mellem benene og under maven osv! Vh stine

Det vil jeg forsøge  Skal nok bare indstille mig på at det ikke er et nederlagt hvis jeg må trække ind på sofaen.

Anmeld

7. juni 2012

samantha1986

christina92 skriver:

Jeg er gået tre dage over tiden. Og har ikke fået meget søvn de sidste tre måneder og det er virkelig frygteligt og frusterende.  Jeg synes nogen dage kan være svære at komme igennem

Min læge anbefalede at jeg tog en middags lur eller bare hvilede mig nogle timer hvis det var muligt. Og det hjælper lidt på det men når man ligger om natten og ikke kan sove så er det et helvede. Men jeg har fundet ud af at sørger man for at komme lidt ud hver dag og står op og går i seng samtidig hver dag så kan det også hjælpe. Og så er jeg rykket på sofaen fordi jeg ikke kan ligge i sengen. Ikke fedt at sove hver for sig men hvis det gør man får lidt søvn så er jeg ligeglad. 

Anmeld

7. juni 2012

christina92

samantha1986 skriver:

Jeg er gået tre dage over tiden. Og har ikke fået meget søvn de sidste tre måneder og det er virkelig frygteligt og frusterende.  Jeg synes nogen dage kan være svære at komme igennem

Min læge anbefalede at jeg tog en middags lur eller bare hvilede mig nogle timer hvis det var muligt. Og det hjælper lidt på det men når man ligger om natten og ikke kan sove så er det et helvede. Men jeg har fundet ud af at sørger man for at komme lidt ud hver dag og står op og går i seng samtidig hver dag så kan det også hjælpe. Og så er jeg rykket på sofaen fordi jeg ikke kan ligge i sengen. Ikke fedt at sove hver for sig men hvis det gør man får lidt søvn så er jeg ligeglad. 

Ja, jeg er også meget obs på ikke at ligge og snue hele dagen  og få noget luft hver dag også..

Jeg må overgive mig til at sætte pris på den søvn jeg nu kan få

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Jeg har også svært ved at sove (er i uge 26+0) Og det er bare rigtig irriterende... MIN teori er at det er for at vænne os til det nu hvor der snart kommer en lill tsk! tsk!

Anmeld

7. juni 2012

samantha1986

christina92 skriver:

Ja, jeg er også meget obs på ikke at ligge og snue hele dagen  og få noget luft hver dag også..

Jeg må overgive mig til at sætte pris på den søvn jeg nu kan få

Der er langT igen når det allerede er nu det er svært at sove. Jeg havde dog et par uger omkring uge 25 hvor jeg sov fantastisk 

Anmeld

7. juni 2012

christina92

MorDk skriver:

Jeg har også svært ved at sove (er i uge 26+0) Og det er bare rigtig irriterende... MIN teori er at det er for at vænne os til det nu hvor der snart kommer en lill tsk! tsk!

hehe ja sådan kan jeg selvf lige så godt vælge at se på det  Skal jo vende mig til det før eller siden.

Anmeld

7. juni 2012

christina92

samantha1986 skriver:

Der er langT igen når det allerede er nu det er svært at sove. Jeg havde dog et par uger omkring uge 25 hvor jeg sov fantastisk 

Jeg håber og tror heller ikke det er permanent, men håber ikke perioderne med dårlig søvn bliver for lange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.