Åh nej.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt at få de mens-smerter jeg plejer at få inden menses, nu her... De er lissom små veer.... 

ÆV, det føltes ellers rigtigt den her gang....... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at få de mens-smerter jeg plejer at få inden menses, nu her... De er lissom små veer.... 

ÆV, det føltes ellers rigtigt den her gang....... 

Øv det er jeg ked af at høre..
jeg håber du slipper med forskrækkelsen og at der ikke er noget galt!.
Jeg går ud fra (grundet du skriver det føltes rigtig denne gang), at du har mistet før.. Og jeg ved by fact at man tager de mindste tegn som om man igen er ved at miste.. Jeg håber din krop bare laver gæk med dig og at spire blvier nøjagtigt der hvor den er og vokser sig str og stærk!!

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv det er jeg ked af at høre..
jeg håber du slipper med forskrækkelsen og at der ikke er noget galt!.
Jeg går ud fra (grundet du skriver det føltes rigtig denne gang), at du har mistet før.. Og jeg ved by fact at man tager de mindste tegn som om man igen er ved at miste.. Jeg håber din krop bare laver gæk med dig og at spire blvier nøjagtigt der hvor den er og vokser sig str og stærk!!

Ja jeg har mistet før, det her vil være fjerde gang inden før tre år... (Har fået en søn i de tre år) Men det er stadig virkelig ikke sjovt at miste og det ved jeg at du ved...

Jeg ved ikke om det er fordi jeg tager et hvert lille tegn, men altså, (detaljer pas på) jeg har også fået "tynd" mave nu her som jeg plejer at få lige inden menstruation...  

Men jeg håber stadig!! Jeg bløder jo ikke endnu!!! 

Anmeld

7. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja jeg har mistet før, det her vil være fjerde gang inden før tre år... (Har fået en søn i de tre år) Men det er stadig virkelig ikke sjovt at miste og det ved jeg at du ved...

Jeg ved ikke om det er fordi jeg tager et hvert lille tegn, men altså, (detaljer pas på) jeg har også fået "tynd" mave nu her som jeg plejer at få lige inden menstruation...  

Men jeg håber stadig!! Jeg bløder jo ikke endnu!!! 

Puuha, det kan jeg næsten ikke bære.
Det er nemlig aldrig sjovt at miste! Om man så har ingen eller 10 børn. Det er hårdt og virkelig nedslidende! Det ved jeg, ja.

Ja det kan jo både betyde at mens snart kommer (det kender jeg godt til :/ ) men det kan også bare være tynd mave.. Hvor langt er du henne?!

Jeg krydser for dig! og håber du slipper med forskrækkelsen!

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Puuha, det kan jeg næsten ikke bære.
Det er nemlig aldrig sjovt at miste! Om man så har ingen eller 10 børn. Det er hårdt og virkelig nedslidende! Det ved jeg, ja.

Ja det kan jo både betyde at mens snart kommer (det kender jeg godt til :/ ) men det kan også bare være tynd mave.. Hvor langt er du henne?!

Jeg krydser for dig! og håber du slipper med forskrækkelsen!

Ikke mere end 4 uger, så det er stadig meget nyt, men jeg syntes bare at mine tests virkede så positive og bestemt ikke som en bio, kunne teste positiv da jeg var 3+3 og de blev mere og mere positive for hver dag der gik... Testede sidst d. 5 men der var en meget fin meget tydelig streg, så kan slet ikke forstå det skal ende galt når mit HCG-tal stiger helt vildt

Anmeld

7. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ikke mere end 4 uger, så det er stadig meget nyt, men jeg syntes bare at mine tests virkede så positive og bestemt ikke som en bio, kunne teste positiv da jeg var 3+3 og de blev mere og mere positive for hver dag der gik... Testede sidst d. 5 men der var en meget fin meget tydelig streg, så kan slet ikke forstå det skal ende galt når mit HCG-tal stiger helt vildt

Tjah det der med at teste tidligt kan være en satans ting. Jeg håber for dig det bare er lidt mensagtigesmerter men at der ingen mens kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.