årh ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

mpr

Har gået med kvalme, ømme bryster og stikken i underlivet i noget tid nu... Og igår var jeg så ude og købe 4 tests så jeg kunne teste lidt løbende her den næste 1½-2 uge(r)s tid...

Tror i så ikke lige at testen i morges ikke virkede årh ha! kunne den så bare ikke have sagt negativ eller bare et eller andet.. Nix ikke engang en kontrol streg... gud hvor det irritere mig og vil bare ikke tage en igen før mandag tidligst fordi jeg ikke gider bruge 40 kr. på to dage.... Årh hvor er jeg irriteret >_< så skulle dagen også lige krydres med et 02 til eksamen i dag.... tusind tak til kvalmen for koncentrations besværet -.-'''

Undskyld mit bævl skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Princesspigen

Chel1992 skriver:

Har gået med kvalme, ømme bryster og stikken i underlivet i noget tid nu... Og igår var jeg så ude og købe 4 tests så jeg kunne teste lidt løbende her den næste 1½-2 uge(r)s tid...

Tror i så ikke lige at testen i morges ikke virkede årh ha! kunne den så bare ikke have sagt negativ eller bare et eller andet.. Nix ikke engang en kontrol streg... gud hvor det irritere mig og vil bare ikke tage en igen før mandag tidligst fordi jeg ikke gider bruge 40 kr. på to dage.... Årh hvor er jeg irriteret >_< så skulle dagen også lige krydres med et 02 til eksamen i dag.... tusind tak til kvalmen for koncentrations besværet -.-'''

Undskyld mit bævl skulle bare lige ud med det

øv hvor surt med begge..

men ihværtifal så er det fredag, snart weekend og så er du klar til en ny uge på mandag  go weekend

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

Det er godt nok surt .: ! ÆV ... 

Håber du får testet , og får det svar du ønsker .. Jeg troede i ville vente lidt med at få børn ?  

Knus med eksamen 

Anmeld

8. juni 2012

mpr

Det er godt nok surt .: ! ÆV ... 

Håber du får testet , og får det svar du ønsker .. Jeg troede i ville vente lidt med at få børn ?  

Knus med eksamen 

Ville/vil vi også hvis der ikke er noget med noget gik galt med pillerne og har den sidste uges tid haft ømme bryster, kvalme, halsbrand og prikken i underlivet så mistænker lidt at der er noget ^^ og er så fandens skruk at jeg selvfølgelig håber det selvom jeg ikke aner hvordan jeg skulle fortælle det til kæresten hvis der skulle være noget hmm men god weekend

Anmeld

8. juni 2012

Camilla30

Øv en l*****dag for digJeg tror ikke jeg kunne vente med at tage endnu en test hvis jeg var dig Er du over tid?

Anmeld

8. juni 2012

mpr

Camilla30 skriver:

Øv en l*****dag for digJeg tror ikke jeg kunne vente med at tage endnu en test hvis jeg var dig Er du over tid?

Venter alligevel Er ikke helt sikker på hvornår jeg skal have min mens men tror det er et sted her omkring nu og de næste 3-4 dages tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.