jeg har gjort hva jeg kunne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er på kontanthjælp, og der står i mit papir fra jobcenteret at min barsel slutter hermed d. 7 juni 2012 - og de dermed  vil indkalde mig 14. dage før barslen slutter....!

jeg har ingen brev fået - eller hørt noget! skal jeg ringede derned? eller er det DERES fejl? og jeg dermed skal vente videre?

det vil så sige i dag er min barsel slut. Jeg fik ringet til dem igår - omkring den samtale de ville ha inden start af arbejde , men intet havde hørt , fik jeg afvide jeg ville bli kontaktet senere.. og spørg hvad jeg så skal, hvis der ikke blir gjort kontakt til mig, siger hun at det ved hun ikke.... Men ingen ringer ydeliger til mig...

sender dem en mail , ingen svare ! kan de trække mig for penge? jeg har gjort hvad jeg ku og har melt mig ledig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

jeg er på kontanthjælp, og der står i mit papir fra jobcenteret at min barsel slutter hermed d. 7 juni 2012 - og de dermed  vil indkalde mig 14. dage før barslen slutter....!

jeg har ingen brev fået - eller hørt noget! skal jeg ringede derned? eller er det DERES fejl? og jeg dermed skal vente videre?

det vil så sige i dag er min barsel slut. Jeg fik ringet til dem igår - omkring den samtale de ville ha inden start af arbejde , men intet havde hørt , fik jeg afvide jeg ville bli kontaktet senere.. og spørg hvad jeg så skal, hvis der ikke blir gjort kontakt til mig, siger hun at det ved hun ikke.... Men ingen ringer ydeliger til mig...

sender dem en mail , ingen svare ! kan de trække mig for penge? jeg har gjort hvad jeg ku og har melt mig ledig...

Er du medlem af en fagforening? For hvis du er burde du måske tale med socialrådgiveren i din lokalafdeling om han/hun kan  hjælpe dig.

Tror du skal slå koldt vand i blodet umiddelbart og så bare forsøge løbende at få fat i dem igen. Det er nok dem der har begået en fejl og det sker desværre tit, men det går sjældent så galt som man selv kommer til at forestille sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.