Så skriver jeg igen om familie-problemer.
Hvor er jeg bare træt af at min familie ikke kan tage deres brok, og proppe op et hvis sted.... og i stedet give mig den støtte og kærlighed jeg synes jeg fortjener!!
Som nogen ved har jeg cuttet kontakten til min mor, da jeg ikke mener hun kan bringe noget positivt til min datters liv (LAAAANG kedelig historie, som jeg ikke orker at uddybe igen).
Men sagen er den, at hun ikke ligefrem har accepteret det. Så hun har lavet en masse konflikter i familien, hvilket har resulteret i at jeg har fået skylden for at ødelægge julen for en lang række mennesker, vi ikke engang skulle holde jul med!!!!
Ikke nok med det har min mormor og morfar valgt at fortælle mig at de ikke ville holde nogen fødselsdag for min morfar her i marts, men holdte alligevel 1 hvor alle var inviteret pånær mig og min datter!!!!
Min Oldemor (på mors side), vil ikke lukke op når vi kommer og besøger hende.
Så på det sidste har det bare været skuffelser på skuffelser.
Nu er min fars side så også begyndt at opføre sig ubehøvlet over for mig. Det drejer sig om min faster!! Til barnedåben for næsten et år siden, svarede de på invitationene 3 dage før festen i en sms at de ikke kom. Okay fair nok.... til jul ville de ikke komme fordi min far havde en hund.
Og nu har de så inviteret hele familien til fødselsdag på fredag, gæt hvem der som de eneste ikke er indviteret..... os.
Jeg har ALDRIG gjort dem noget, og er aldrig spillet uklar med dem. Der har været nogle problemer i familien indbyrdes, men jeg har holdt mig langt ude af det!! Men alligevel er vi som de eneste ikke inviteret

Min farmor spurgte dem hvorfor, og deres forklaring var: "hun svarer aldrig på vores invitationer på facebook"......... SAY WHAT......
For satan da... (undskyld sproget) jeg har 518 nære venner på facebook, jeg får dagligt omkring 15 invitationer til et eller andet.... hvis jeg skulle svare på dem alle ville jeg aldrig blive færdig....
det er jo det mest åndsvage jeg har hørt!!!
Men når begge sider af familien begynder at skære en ud, og lade værre med at invitere én begynder man da at tænke over om det er mig der er noget galt med
Det eneste jeg ved de var meget negative omkring var at jeg fik Milla-Victoria (fordi jeg skulle være enlig), men for søren, det kan de da vel ikke blive ved med at være sure over.... og slet ikke når de ser hvor skøn en pige hun er!!!
Sorry.... skulle lige af med det!!
..... hvis man dog bare kunne vælge sin egen familie..... suk
Knus Pernille