Hvornår skal man ringe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Guldimaven

Jeg har ikke sovet hele natten pga veer.. De kommer pt med 2 min mellem og varer 1 min..

Hvornår burde man ringe, og hvornår vil fødegangen se en??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

komodo

jeg synes da du skal ringe ind og snakke med fødegangen, tror under alle omstændigheder du skal ind og tjekkes, hvor langt du er i forløbet, lyder som om du er godt i fødsel.. hav en fantastisk oplevelse,  for du snart har dit mirakel i armene

Anmeld

7. juni 2012

Guldimaven

komodo skriver:

jeg synes da du skal ringe ind og snakke med fødegangen, tror under alle omstændigheder du skal ind og tjekkes, hvor langt du er i forløbet, lyder som om du er godt i fødsel.. hav en fantastisk oplevelse,  for du snart har dit mirakel i armene

Okay, det tror jeg at jeg gør så.. Og tak!

Anmeld

7. juni 2012

Mette M

Jeg ville også ringe hvis jeg var dig. Held og lykke

Anmeld

7. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Held og lykke!

Anmeld

7. juni 2012

Janni.

Rigtig god fødsel. Glæder mig til update. 

Anmeld

7. juni 2012

komodo

Hvad sagde de?? er slet ikke spændt eller noget 

Anmeld

7. juni 2012

Guldimaven

komodo skriver:

Hvad sagde de?? er slet ikke spændt eller noget 

Har slet ikke lige fået ringet endnu.. Måtte lige tage et bad.. Skal nok opdatere hvis jeg kan.

Anmeld

7. juni 2012

Frk.S

Jeg ville da klart også ringe.

Jeg ringede da der var omkring 4 min. mellem og de varede ca. 1 minut. Her sagde de, at fordi vi bor så tæt på kunne vi godt vente til der var 2-3 min. mellem.
Kort tid efter følte jeg ikke jeg kunne tage tid på dem længere da de nærmest kom væltende uden pause. Så vi ringede igen, og de bad os komme ind, hvor jeg blev undersøgt og var 3 cm åben. Få timer senere var jeg 9 cm. åben.

Jeg håber for dig, at du snart har din lille baby hos dig. Held og lykke med fødslen.  

Anmeld

7. juni 2012

Guldimaven

Frk.S skriver:

Jeg ville da klart også ringe.

Jeg ringede da der var omkring 4 min. mellem og de varede ca. 1 minut. Her sagde de, at fordi vi bor så tæt på kunne vi godt vente til der var 2-3 min. mellem.
Kort tid efter følte jeg ikke jeg kunne tage tid på dem længere da de nærmest kom væltende uden pause. Så vi ringede igen, og de bad os komme ind, hvor jeg blev undersøgt og var 3 cm åben. Få timer senere var jeg 9 cm. åben.

Jeg håber for dig, at du snart har din lille baby hos dig. Held og lykke med fødslen.  

Tak, ringer om lidt.. Vi skal nemlig kører 20-30 min..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.