2. jordmoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

crille

Kunne ikke sove mere og skal til jordmoder her kl. 8.30.

Sidst var jeg lidt skuffet over at det primært handlede om at udfylde min journal så nu er jeg spændt på om det bliver mere spændende i dag.

Hvordan var jeres 2. besøg? 

Håber meget at vi får at vide hvor stor hun vurderer ham til at være og hvordan han ligger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Clisolka

crille skriver:

Kunne ikke sove mere og skal til jordmoder her kl. 8.30.

Sidst var jeg lidt skuffet over at det primært handlede om at udfylde min journal så nu er jeg spændt på om det bliver mere spændende i dag.

Hvordan var jeres 2. besøg? 

Håber meget at vi får at vide hvor stor hun vurderer ham til at være og hvordan han ligger? 

Da jeg var afsted til 2. besøg lyttede hun efter hjertelyd, følte mig på mavsen og vurderede hvor stor Isabella var  Jeg fik også taget en urinprøve. 

Anmeld

7. juni 2012

pemiro

Da jeg var til 2. Lægebesøg fik jeg målt urin og blodtryk. Hun mærkede mig på maven og så lyttede hun efter hjertelyd og målte livmoderstørrelsen.
Jeg fik ikke et skøn af baby, så ikke sæt næsen op efter det, så bliver du bare positivt overrasket hvis hun gør det

Anmeld

7. juni 2012

crille

Babymor2010 skriver:

Da jeg var afsted til 2. besøg lyttede hun efter hjertelyd, følte mig på mavsen og vurderede hvor stor Isabella var  Jeg fik også taget en urinprøve. 

Godt du siger urinprøve.. Må hellere få drukket noget vand  

Anmeld

7. juni 2012

crille

pemiro skriver:

Da jeg var til 2. Lægebesøg fik jeg målt urin og blodtryk. Hun mærkede mig på maven og så lyttede hun efter hjertelyd og målte livmoderstørrelsen.
Jeg fik ikke et skøn af baby, så ikke sæt næsen op efter det, så bliver du bare positivt overrasket hvis hun gør det

Øv, det er det jeg håber mest på.. men pyt.. skal til 3d på lørdag, så kommer hun ikke med et skøn i dag, så syntes jeg helt bestemt at have hørt at man får det til 3d hvis man spørger  

Tak for feedback  

Anmeld

7. juni 2012

pemiro

crille skriver:

Øv, det er det jeg håber mest på.. men pyt.. skal til 3d på lørdag, så kommer hun ikke med et skøn i dag, så syntes jeg helt bestemt at have hørt at man får det til 3d hvis man spørger  

Tak for feedback  

Ja til 3d får man at vide hvad de små pus vejer.. Glæd dig, det er SÅ fantastisk med 3d....
Go fornøjelse

Anmeld

7. juni 2012

crille

pemiro skriver:

Ja til 3d får man at vide hvad de små pus vejer.. Glæd dig, det er SÅ fantastisk med 3d....
Go fornøjelse

Tak Glæder mig bestemt også.. 

Jordmoderbesøg gik lige som i havde beskrevet.. Hun skønner lillemanden til en 1200-1300g og alt ser fint og skønt ud. Han ligger med hovedet nedad, men som hun siger kan han stadig bevæge sig en del rundt, så det kan sagtens passe at han ligger sig lidt på tværs til tider.. 

Anmeld

7. juni 2012

Clisolka

crille skriver:

Jordmoderbesøg gik lige som i havde beskrevet.. Hun skønner lillemanden til en 1200-1300g og alt ser fint og skønt ud. Han ligger med hovedet nedad, men som hun siger kan han stadig bevæge sig en del rundt, så det kan sagtens passe at han ligger sig lidt på tværs til tider.. 

Godt at høre det gik godt. 1 jordemoderbesøg kan godt være lidt kedeligt med al den snak 

Anmeld

7. juni 2012

pemiro

crille skriver:

Godt alt så fint ud.. Og fedt du fik et skøn
Jeg har netop kigget i min vandrejournal og kan se jeg fik første skæn i uge 34+0, som var 3 besøg..
Så je har nok bare været uheldig at hun ikke skønnede ham dengang til 2. Besøg

Anmeld

7. juni 2012

crille

Babymor2010 skriver:

Godt at høre det gik godt. 1 jordemoderbesøg kan godt være lidt kedeligt med al den snak 

Tak  

Ja, det var jeg lidt overrasket over. Havde glædet mig til noget andet, så gik derfra og var bare hm.. hehe.. 

Meget hyggeligere i dag, selvom det gik meget hurtigere og var med en vikar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.