Syntes det er synd for hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

wamse

Annana89 skriver:

No affence men med den holdning håber jeg ikke du er hunde/dyreejer! Det ER meget egoistisk og man må tage sit ansvar også selvom det er møg surt man glipper en ferie! Er hunden ikkr det værd burde man på ingen måde ha anskaffet sig den!

Man efterlader da heller ikke sit barn man ikke har kendt i mere end 5 uger hos en, for barnet, fremmed person i to uger?! Det gør man først når barnet er ældre og bedre kan undvære sin primære omsorgspersoner og kender den der skal passe det særdeles godt og er tryk og føler sig hjemme hos den person. En hund fortjener samme behandling!

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Ej rolig nu - selvfølgelig er det lidt synd for vuffi, men du skal da ikke afbestille din ferie..!
Tag afsted, nyd ferien og når du så kommer hjem, så nyd din nye hund

Rigtig god tur

Mange tak! Lige de ord jeg har brug for! :-)

Anmeld

6. juni 2012

MariaKyedDK

Darling<3 skriver:

Har 2 katte, men tak for de fine ord!!!

Du kan sku da ikke sammenligne et barn med en hund, hvad tror du helt ærligt selv?

Bare lad vær med at kommentere tilbage, gider sku ikke diskutere eller have flere stempler fordi du synes at det er egoistisk!

God aften

Dyr er et meget farligt emne her på baby.dk, ved ærligt ikke hvad folk går sådan amok over....

ssynes det er lige meget hvad emnet er om dyr , så bliver man sgu hurtigt stemplet...taler af erfaring fra jeg manglede hjælp til min kat som måtte aflives, fik næsten ingen hjælp , kun folk der stemplede mig som noget meget forfærdeligt.

og den tråd blev også låst... kan du huske den

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

No affence men med den holdning håber jeg ikke du er hunde/dyreejer! Det ER meget egoistisk og man må tage sit ansvar også selvom det er møg surt man glipper en ferie! Er hunden ikkr det værd burde man på ingen måde ha anskaffet sig den!

Man efterlader da heller ikke sit barn man ikke har kendt i mere end 5 uger hos en, for barnet, fremmed person i to uger?! Det gør man først når barnet er ældre og bedre kan undvære sin primære omsorgspersoner og kender den der skal passe det særdeles godt og er tryk og føler sig hjemme hos den person. En hund fortjener samme behandling!

DeN hun skal passes af er ike vildt fremmede hun har været der et par gange før?

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Darling<3 skriver:

Har 2 katte, men tak for de fine ord!!!

Du kan sku da ikke sammenligne et barn med en hund, hvad tror du helt ærligt selv?

Bare lad vær med at kommentere tilbage, gider sku ikke diskutere eller have flere stempler fordi du synes at det er egoistisk!

God aften

Hvis du ikke kan tåle og hører folks mening om din holdning til tingene så er et forum total nogo! Så at du siger jeg ikek skal kommentere tilbage holder ikke, gidder du ikke at diskutere må DU lade være med at kommentere tilbage. Det er et forum og på et forum diskuteres der. Nogen gange er man bare ikke enige og får ikke "skulderklap" for sine udtalelser.

Og nej selvf. er et dyr ikke det samme som et barn! Men ansvaret skal sku tages lige så seriøst som hvis man havde et barn og det var det jeg prøvede at vise ved min sammenligning.

En hund er en hund og skal behandles/opdrages efter at det er en hund! Men man efterlader den altså bare ikke i 2 uger hos en "fremmed" efter man selv kun har haft den lidt over en mdr. for selv at kunnne sidde og nyde en ferie! En hund har også behov for tryghed og stabilitet og ikke blot, mad, vand og lufting!

Havde det været en en weekend det drejede sig om havde jeg måske lidt bedre kunne sige "ok" men sku ikke 2 uger.

Anmeld

6. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Har fået en hund for 5 uger siden, og jeg er SÅ glad for hende. Men sagen er den at jeg står og skal på ferie i morgen i to uger så hun skal passes af et familiemedlem. Men har så ondt a hende. For vi har kun haft hende i 5 uger og de sidste to dage har jeg haft så meget stres, som hun sikkert godt kan mærke og så skal hun være hos en anden i to uger. 

Glemmer hun moN mig? Og er det meget synd for hende? Åh har så meget lyst til at afbestille den ferie. Glæder mig slet ikke! 

Jeg bakker op omkring din ferie. Hunden er der når du kommer hjem og den skal på ingen måde sammenlignes med et menneske/barn, for det er den ikke og den bliver det aldrig!
Tag på ferie, nyd det og glæd dig til, at komme hjem til en glad hund

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg bakker op omkring din ferie. Hunden er der når du kommer hjem og den skal på ingen måde sammenlignes med et menneske/barn, for det er den ikke og den bliver det aldrig!
Tag på ferie, nyd det og glæd dig til, at komme hjem til en glad hund

Mange tak for din opbakning! Glæder mig også allerede så meget til at komme hjem til min lille skat igen :-) 

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

MariaKyedDK skriver:

Dyr er et meget farligt emne her på baby.dk, ved ærligt ikke hvad folk går sådan amok over....

ssynes det er lige meget hvad emnet er om dyr , så bliver man sgu hurtigt stemplet...taler af erfaring fra jeg manglede hjælp til min kat som måtte aflives, fik næsten ingen hjælp , kun folk der stemplede mig som noget meget forfærdeligt.

og den tråd blev også låst... kan du huske den

Jeg så godt det første af din tråd men havde simpelthen ikke lyst til at læse videre eller at kommentere på den da min holdning er at anskaffer man sig et dyr skal man ha overskudet, økonomien og viden omkring det.

Jeg sys det er helt ok at ikek alle har økonomien til en meget dyr dyrlægebehandling MEN man skal som minimum ha pengne til en aflivning.

Jeg kan godt fostå du sys folk var rimelig hårde i deres tone, men det handlede altså om en kat der led?! Og ingen tvivl om at du var ked af sittuation og gerne ville gøre det rigtige for din kat. Det hjælper bare ikke katten når man ikke har pengene til. Ligesom at det ikek hjælper hunden i denen tråd at TS har det dårligt med det.

Siden TS. er anonym og flere gange nævner hun også har det dårligt over sittuation må hun jo udemærket være klar over at det ikke er en ok sittuation.

Og det er fint man søger hjælp og vejledning.

Men hvad kan man hjælpe med når det er fordi ejer ikke selv har pengen til en aflivning?!

Dyr er ens egent ansvar og ingen andres!

(og ja nu bragte du selv den med din tråd om katten op)

Anmeld

6. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Mange tak for din opbakning! Glæder mig også allerede så meget til at komme hjem til min lille skat igen :-) 

Dejligt at høre. Og husk på, at en hund der trives, absolut ikke tager skade af, at være anbragt

Anmeld

6. juni 2012

MariaKyedDK

Annana89 skriver:

Jeg så godt det første af din tråd men havde simpelthen ikke lyst til at læse videre eller at kommentere på den da min holdning er at anskaffer man sig et dyr skal man ha overskudet, økonomien og viden omkring det.

Jeg sys det er helt ok at ikek alle har økonomien til en meget dyr dyrlægebehandling MEN man skal som minimum ha pengne til en aflivning.

Jeg kan godt fostå du sys folk var rimelig hårde i deres tone, men det handlede altså om en kat der led?! Og ingen tvivl om at du var ked af sittuation og gerne ville gøre det rigtige for din kat. Det hjælper bare ikke katten når man ikke har pengene til. Ligesom at det ikek hjælper hunden i denen tråd at TS har det dårligt med det.

Siden TS. er anonym og flere gange nævner hun også har det dårligt over sittuation må hun jo udemærket være klar over at det ikke er en ok sittuation.

Og det er fint man søger hjælp og vejledning.

Men hvad kan man hjælpe med når det er fordi ejer ikke selv har pengen til en aflivning?!

Dyr er ens egent ansvar og ingen andres!

(og ja nu bragte du selv den med din tråd om katten op)

ja men tråden var ikke til dig

i gør det sempelthen for at være super irriternde er jeg sikker på.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.