MariaKyedDK skriver:
Dyr er et meget farligt emne her på baby.dk, ved ærligt ikke hvad folk går sådan amok over....
ssynes det er lige meget hvad emnet er om dyr , så bliver man sgu hurtigt stemplet...taler af erfaring fra jeg manglede hjælp til min kat som måtte aflives, fik næsten ingen hjælp , kun folk der stemplede mig som noget meget forfærdeligt.
og den tråd blev også låst... kan du huske den 
Jeg så godt det første af din tråd men havde simpelthen ikke lyst til at læse videre eller at kommentere på den da min holdning er at anskaffer man sig et dyr skal man ha overskudet, økonomien og viden omkring det.
Jeg sys det er helt ok at ikek alle har økonomien til en meget dyr dyrlægebehandling MEN man skal som minimum ha pengne til en aflivning.
Jeg kan godt fostå du sys folk var rimelig hårde i deres tone, men det handlede altså om en kat der led?! Og ingen tvivl om at du var ked af sittuation og gerne ville gøre det rigtige for din kat. Det hjælper bare ikke katten når man ikke har pengene til. Ligesom at det ikek hjælper hunden i denen tråd at TS har det dårligt med det.
Siden TS. er anonym og flere gange nævner hun også har det dårligt over sittuation må hun jo udemærket være klar over at det ikke er en ok sittuation.
Og det er fint man søger hjælp og vejledning.
Men hvad kan man hjælpe med når det er fordi ejer ikke selv har pengen til en aflivning?!
Dyr er ens egent ansvar og ingen andres!
(og ja nu bragte du selv den med din tråd om katten op)
Anmeld