Horsens sygehus. Scanningsbilleder koster de noget?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Sas1990

Skal til nakkefoldsscnning på Mandag den 11.Juni og glæder mig sindtsygt meget. Men ville høre om der er nogen der ved om scanningsbillederne koster penge og hvad de koster på Horsens sygehus? Skal nemlig scannes der, da jeg bor i Horsens. Jeg er førstegangs gravid og er 12+1 henne i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Amanda2

Hej

Det koster 25 kr.  pr billede. Jeg venter nr. 2 og scannet i Horsens alle gange. Har alle gange fået 4 billeder for 25 kr. Tror det er meget forskelliggt hvem der scanner. Det er kontant.

Er du så heldig at der er en studerende med får du dem gratis.

Vi var lidt uheldig med MD scanning her sidst, da det var en gammel scanner, så billederne var dårlige. Dem fik vi med gratis fordi kvaliteten var så dårlig.

Anmeld

6. juni 2012

Sas1990

Amanda2 skriver:

Hej

Det koster 25 kr.  pr billede. Jeg venter nr. 2 og scannet i Horsens alle gange. Har alle gange fået 4 billeder for 25 kr. Tror det er meget forskelliggt hvem der scanner. Det er kontant.

Er du så heldig at der er en studerende med får du dem gratis.

Vi var lidt uheldig med MD scanning her sidst, da det var en gammel scanner, så billederne var dårlige. Dem fik vi med gratis fordi kvaliteten var så dårlig.

ja okay, men bliver lidt forvirret. koster et billede 25 kr eller er det 4 billeder der koster 25 kr?

Anmeld

6. juni 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

Skal til nakkefoldsscnning på Mandag den 11.Juni og glæder mig sindtsygt meget. Men ville høre om der er nogen der ved om scanningsbillederne koster penge og hvad de koster på Horsens sygehus? Skal nemlig scannes der, da jeg bor i Horsens. Jeg er førstegangs gravid og er 12+1 henne i dag.

Jeg fik også 4 billeder for 25 kr

Anmeld

6. juni 2012

Amanda2

Det kan jeg godt forstå

Der står det koster 25 pr. billeder der inde, men har alle gange fået 4 stk. for 25 kr.

Anmeld

7. juni 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

Jeg fik også 4 billeder for 25 kr

okay;D hvor mange billeder tager de? kan man selv bestemme hvad for nogen 4 billeder det sakl være eller

Anmeld

7. juni 2012

Sas1990

Amanda2 skriver:

Det kan jeg godt forstå

Der står det koster 25 pr. billeder der inde, men har alle gange fået 4 stk. for 25 kr.

arh okay

Anmeld

7. juni 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

okay;D hvor mange billeder tager de? kan man selv bestemme hvad for nogen 4 billeder det sakl være eller

vi fik de 4 scanningsdamen synes var bedst, så ved ikke om man selv kan vælge

Anmeld

7. juni 2012

Line8700

Jeg var til scanning i går, på horsens sygehus, og der gav jeg 25 for en strimmel, med 3 billeder.

Anmeld

10. juni 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

vi fik de 4 scanningsdamen synes var bedst, så ved ikke om man selv kan vælge

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.