Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come2 skriver: Melanie Lina zafira
Melanie
Lina
zafira
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line - med Bobben skriver: Matilde
Matilde
Tina&Martin skriver: Hvad dælen skal vi kalde babyen hvis det bliver en pige... Drenge navnet har vi fundet...Men.. Madeleine & ...... ????
Hvad dælen skal vi kalde babyen hvis det bliver en pige... Drenge navnet har vi fundet...Men.. Madeleine & ...... ????
Mathilda
Martine
Mascha
Mikkeline
Monique
Her r lidt flere
Tina&Martin skriver: Mange tak Dot..Så kan du godt begynde at forberede dig på kagebagning
Mange tak Dot..Så kan du godt begynde at forberede dig på kagebagning
Det vil jeg glæde mig til Så bliver det spændende at se, hvilke farver og navn der skal på
Dot D skriver: Det vil jeg glæde mig til Så bliver det spændende at se, hvilke farver og navn der skal på
come2 skriver: Mathilda Martine Mascha Mikkeline Monique Her r lidt flere
Tina&Martin skriver: Ja vi er også spændte, for vil ikke vide kønnet før den kigger ud
Ja vi er også spændte, for vil ikke vide kønnet før den kigger ud
Det kan jeg godt forstå, vi vidste heller ikke noget, før de sagde goddag
Tina&Martin skriver: hi hi, min mand hedder martin og min bror hedder mikkel så de dur ikke.. men ellers gode forslag!!Håber snart du også har gevinst!!!
hi hi, min mand hedder martin og min bror hedder mikkel så de dur ikke.. men ellers gode forslag!!Håber snart du også har gevinst!!!
Puha det er ikke nemt så
1000 tak
Og tillykke med graviditeten
Dot D skriver: Det kan jeg godt forstå, vi vidste heller ikke noget, før de sagde goddag
come2 skriver: Puha det er ikke nemt så 1000 tak Og tillykke med graviditeten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128