Hvad betyder det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Anonym trådstarter

Vi prøver at få en bebs mere

Historien er sådan at jeg plejer at have menustration sidst på måneden. Der skete så det sidste måned at jeg gik godt 14 dage over tid uden at teste positiv og så kom menustrationen lige pludselig.. Så nu aner jeg jo ikke hvornår den kommer igen..
Men midt egentlige spørgsmål er at jeg de sidste tre morgener har haft menslignende smerter i lænden og trykken i sidderne ved underlivet og hvad betyder det så??

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

LauraLW

Kan det være ægløsning? Det er der jo nogle kvinder der mærker ret tydeligt, jeg selv inkl. - men det varierer dog hver måned mht hvor meget jeg mærker det.

Laura

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Prøv og tag en test, hvilket jeg ikke rigtig tror kan vise noget...

Anmeld

27. april 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Kan det være ægløsning? Det er der jo nogle kvinder der mærker ret tydeligt, jeg selv inkl. - men det varierer dog hver måned mht hvor meget jeg mærker det.

Laura

Jeg er bare slet ikke vant til at mærke min ægløsning.......... Derfor jeg er lidt forvirret

Anmeld

27. april 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Prøv og tag en test, hvilket jeg ikke rigtig tror kan vise noget...

Har jeg prøvet og den viser ikke noget...

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

har du osse prøvet med en ægløsning test. fordi den ikke viste noget en dag kan den jo godt være positiv næste dag.

Anmeld

27. april 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Jeg er bare slet ikke vant til at mærke min ægløsning.......... Derfor jeg er lidt forvirret

Det kan jo godt være at du nu er mere opmærksom på alle de ting der foregår i din krop, og derfor mærker alt mere tydeligt. Har selv prøvet det der med at man håber og venter og går meget over tid, både krop og psyke spiller en et pus... Dermed ikke sagt at det er det der sker med dig, men det er måske en mulighed?

Anmeld

5. maj 2009

baby2010

Et skud i tågen... Er du mon gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.