Nogle der ved noget om extensions?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg er anonym fordi jeg har så mange dumme spørgsmål og aner ikke en skid om det..

Men hvad er bedst? Flette eller tape? Eller clips?
Jeg synes 1500 kr er mange penge for nogle måneder kun.. betaler andre virkelig det?? Overvejer derfor at købe clips så jeg bare kan bruge det når som helst og når jeg selv vil.. Ikke til hver dag..
Kan man bruge glattejern og krøl jern i??
Andre ting jeg skal være opmærksom på??
Nogle gode steder at købe??
Kan man toupere det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

6. juni 2012

SS82

Anonym skriver:

Ja jeg er anonym fordi jeg har så mange dumme spørgsmål og aner ikke en skid om det..

Men hvad er bedst? Flette eller tape? Eller clips?
Jeg synes 1500 kr er mange penge for nogle måneder kun.. betaler andre virkelig det?? Overvejer derfor at købe clips så jeg bare kan bruge det når som helst og når jeg selv vil.. Ikke til hver dag..
Kan man bruge glattejern og krøl jern i??
Andre ting jeg skal være opmærksom på??
Nogle gode steder at købe??
Kan man toupere det??

1500 ,- lyder som sådan billigt- hvad er det du betaler for der? Tape og extencions til at flette i kan du jo også bruge flere gange. Når de har siddet i ca 3 mdr. Kan man jo flytte dem op til hårbunden igen så det er ikke kun en gang man behøver at kunne bruge dem. Du skal være opmærksom på at det er ægtehår du køber. Hvis det er det kan du både klatte og krølle det. Du kan sagtens toupere i det.

Anmeld

6. juni 2012

SHERO

Nu har jeg kun prøvet få det flettet i, men det vil jeg ikke anbefale, tabte rigtig meget hår der hvor fletningerne havde siddet fordi de fletter dem ret stramt og i øvrigt AV AV...

Tape skulle være ret pænt og lettere at holde.. Men ja 1500 lyder pænt billigt hvis det skal gøres af proff. Clips er det jeg skal have næste gang, primært fordi jeg bare synes det er raret at tage dem ud og få vasket mit eget hår ordentligt, svært rigtig at gøre med fletninger.

Clips kan du få rimelig billigt (1000-2000) hvis du bestiller dem online, specielt fra england.. hairtrade har bl.a. rigtig godt hår, der bestiller flere jeg kender fra.

Anmeld

6. juni 2012

SHERO

Ja, og så længe det er ægte kan det krølles, farves og glattes..

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Nu har jeg kun prøvet få det flettet i, men det vil jeg ikke anbefale, tabte rigtig meget hår der hvor fletningerne havde siddet fordi de fletter dem ret stramt og i øvrigt AV AV...

Tape skulle være ret pænt og lettere at holde.. Men ja 1500 lyder pænt billigt hvis det skal gøres af proff. Clips er det jeg skal have næste gang, primært fordi jeg bare synes det er raret at tage dem ud og få vasket mit eget hår ordentligt, svært rigtig at gøre med fletninger.

Clips kan du få rimelig billigt (1000-2000) hvis du bestiller dem online, specielt fra england.. hairtrade har bl.a. rigtig godt hår, der bestiller flere jeg kender fra.

Tusind tak for svar.. har lige købt clip in.. men de kostede altså kun 399 kr  og det er ægte remy hår står der..

Anmeld

6. juni 2012

SHERO

Anonym skriver:

Tusind tak for svar.. har lige købt clip in.. men de kostede altså kun 399 kr  og det er ægte remy hår står der..

Okay, men der er også STOR forskel på hvor meget hår de forskellige sælger som et sæt. F.eks. sælger flere kun 60-90 g, og det er sjældent nok.

Ægte hår er ikke nødvendigvis det samme som kvalitetshår, ligesom vores er der stor forskél på hvor slidt det, eller om alle hårene vender samme vej f.eks... Det er lidt en jungle...

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Okay, men der er også STOR forskel på hvor meget hår de forskellige sælger som et sæt. F.eks. sælger flere kun 60-90 g, og det er sjældent nok.

Ægte hår er ikke nødvendigvis det samme som kvalitetshår, ligesom vores er der stor forskél på hvor slidt det, eller om alle hårene vender samme vej f.eks... Det er lidt en jungle...

Ok.. hmm...
Det er det her:
http://fashiongirl.dk/shop/50-cm-clip-on-3c1.html

Anmeld

6. juni 2012

Anonym2013

Som de andre skriver, så er der meget stor forskel på håret selvom det er ægte. Derudover er der også forskel på, hvor mange baner det er når det er clips?
Samt hvor mange Stk. man vil have.
Jeg har købt noget for nogle år siden med clips og har været rigtig glad for dem. Det kan både glattes, farves, krølles og tuperes (stabes?).

Det er et stykke til hver side, og tre stykke til bag i. Hver styk er så af to baner med tre clips. 

Dejligt nemt at have med at gøre

Anmeld

6. juni 2012

Savannah

Jeg har brugt clips og været rigtig glad for det

Jeg købte dem hos en frisør - Hun klippede og farvede mit hår, så det passede perfekt. Hun klippede også extensionsne til. Det så meget naturligt ud! Jeg gav ca. 1500 for 3 baner (som var nok)
Jeg vil anbefale dig at købe det hos en frisør, det kan slet ikke betale sig at købe det billigt på nettet (er min erfaring)

Man kan sagtens glatte og krølle det, så længe det er ægte hår. Det kan også farves. Det kan også touperes, men bliver som dit eget hår, meget slidt af det.

De har godt af hårkur og balsam jævnligt. Jeg brugte mine hver dag i over et år og solgte dem derefter til min søster, nu er de 5 år gamle og ved at være slidte - og hun har ikke passet ret godt på dem.

Så det kan jeg klart anbefale :-)

Jeg købte mine ved Dorthe Ørum i Århus.

Mvh Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.