Seriøst!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Sille86

Jeg føler mig virkelig som jordens største maren malke-ko... jeg har normalt ikke særligt store bryster, men igen efter denne fødsel er jeg en bedre linse kessler.... vildt mand... av av av.. jeg husker det altså ikke som værende så smertefuldt at mælken løber til.. har to store spærre balloner... AVS!

Manden måtte stå og massere dem i badet i går aftes, og malke dem lidt ud hvilket resulterer i at han efter et par sekunder kommenterer ; Du må altså undskylde hvis jeg kommer til at stå og prikke lidt til dig.. griner højt.. ! vi ku slet ikke stoppe igen.. det er altså lidt komisk trods smerterne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Jeg føler mig virkelig som jordens største maren malke-ko... jeg har normalt ikke særligt store bryster, men igen efter denne fødsel er jeg en bedre linse kessler.... vildt mand... av av av.. jeg husker det altså ikke som værende så smertefuldt at mælken løber til.. har to store spærre balloner... AVS!

Manden måtte stå og massere dem i badet i går aftes, og malke dem lidt ud hvilket resulterer i at han efter et par sekunder kommenterer ; Du må altså undskylde hvis jeg kommer til at stå og prikke lidt til dig.. griner højt.. ! vi ku slet ikke stoppe igen.. det er altså lidt komisk trods smerterne....

Muuuuuuh

Haha de kære mænd! Men man kan jo godt forstå ham hvis der pludselig er store bryster i farvandet og man tilmed må røre ved dem Jeg håber godt nok ik mine bryster bliver så voldsomt meget større end normalt.. Bruger i forvejen en G-skål så bare et par størrelser mere og jeg skal til at bikse noget sammen af snor og sorte sække

Anmeld

8. juni 2012

lio

Hih... øv det glæder jeg mig slet ikke til, husker i starten af graviditeten af mine brystr blevømme og hårde og jeg kunne hurtigt ingen bh'er passe så frygter efter fødslen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.