Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skønt! Lyder som om du venter en samarbejdsvillig bebs
Håber vores er lige så samarbejdsvilli gog venter til vi har overstået flytning!
Held og lykke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor godt håber den lille guld klump er ved at komme
Annana89 skriver: Skønt! Lyder som om du venter en samarbejdsvillig bebs Håber vores er lige så samarbejdsvilli gog venter til vi har overstået flytning! Held og lykke!!
Ja, det tror jeg også!
Hvor tæt på termin skal i flytte??
Guldimaven skriver: Ja, det tror jeg også! Hvor tæt på termin skal i flytte??
Heldigvis først 2 uger efter flytningen! Men vi er igang med at få sat nyt køkken ind i det nye så det må også gerne lige være færdigt før han kigger ud
hvordan går det hos dig??
LR85 skriver: hvordan går det hos dig??
ligger vågen med veer nu.. 1,5 min imellem og 1 min varighed..
Guldimaven skriver: ligger vågen med veer nu.. 1,5 min imellem og 1 min varighed..
Hvor er det fantastisk. Håber du har/får en fantastisk oplevelse. Glæder mig til a høre mere
LR85 skriver: Hvor er det fantastisk. Håber du har/får en fantastisk oplevelse. Glæder mig til a høre mere
De har ikke ændret sig.. Dog gør de mere ondt nu.. Er meget i tvivl om jeg skal ringe..
Guldimaven skriver: De har ikke ændret sig.. Dog gør de mere ondt nu.. Er meget i tvivl om jeg skal ringe..
Og du har overskud til at skrive, wow. Du er sej.
Hvis du føler dig tryg og okay tilpas, så vent lidt.
Har du fået sovet overhoved?
LR85 skriver: Og du har overskud til at skrive, wow. Du er sej. Hvis du føler dig tryg og okay tilpas, så vent lidt. Har du fået sovet overhoved?
Det også det jeg tænker.. Er okay tryg.. Kan skrive fordi det kun gør ondt når veen er der..
Nej, har slet ikke sovet.. Højest 2 timer sammenlagt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128