Masig skriver:
For et par uger siden oplevede jeg en hel aften + nat med regelmæssige plukveer, også ca ti minutters mellemrum og så varede de de der ca 20 sekunder tror jeg...
Jeg ringede til JM dagen efter og fik at vide at så længe de ikke gjorde ondt var det ikke slemt og at det er meget normalt de nogle gange kommer lidt regelmæssigt. Jeg fik besked på at slappe lidt mere af og huske at lægge mig når jeg fik plukveer... Det gik så også over igen.... (har stadig mange men ikke regelmæssigt)... Så tror ikke det behøver at betyde noget, men nu er du jo så langt henne at det da godt KAN være tegn på der er ved at ske noget... Men hvis du ringer til FG tror jeg måske bare du får besked på at lægge dig og slappe af...
Tusind tak for svar

Kunne huske jeg havde læst noget et eller andet sted med regelmæssige plukkeveer, men ku dælme ikke komme på hvad der stod, men mener også selv det er noget i retning af hvad du har skrevet, så det er jo perfekt

Har heller ikke travlt med han kommer ud, ku godt tænke mig at nå en eksamen imorgen
Anmeld