2/3d og film ved skanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

MKuhr

Ved en almindelig ultralydscanning MD

kan se at de har dvd'er liggende og ved hvor let det er for dem at vise 2/3d ved at trykke på en enkelt knap, så hvorfor gør lægerne det ikke af sig selv?

kunne godt tænke mig en film hvad koster sådan noget og kan man bare spørge om det til en alm scanning, tænker at det måske kun er privat klinikker der laver film af scanningen til en?

aner intet men hvis man ikke spørger får man jo intet afvide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Nea85

Mrs. skriver:

kan se at de har dvd'er liggende og ved hvor let det er for dem at vise 2/3d ved at trykke på en enkelt knap, så hvorfor gør lægerne det ikke af sig selv?

kunne godt tænke mig en film hvad koster sådan noget og kan man bare spørge om det til en alm scanning, tænker at det måske kun er privat klinikker der laver film af scanningen til en?

Til en almindelig scanning på sygehuset, får man normalt ikke lov at se i 3d, det skal man betale sig fra privat.
Priserne er meget forskellige, men hvis du bor i eller i nærheden af København er der lillekbh'er - jeg har været med en veninde med derinde, og de var rigtig dygtige og søde at tale med

Anmeld

6. juni 2012

MKuhr

Nea85 skriver:

Til en almindelig scanning på sygehuset, får man normalt ikke lov at se i 3d, det skal man betale sig fra privat.
Priserne er meget forskellige, men hvis du bor i eller i nærheden af København er der lillekbh'er - jeg har været med en veninde med derinde, og de var rigtig dygtige og søde at tale med

okey, bor i Nordjylland så det er ikke lige et smut forbi desværre

hvad mht film ved du noget om det?

Anmeld

6. juni 2012

Nea85

Mrs. skriver:

okey, bor i Nordjylland så det er ikke lige et smut forbi desværre

hvad mht film ved du noget om det?

Man får ikke en dvd på sygehuset, det skal man også betale sig fra privat

Da jeg var til MD-scanning havde jeg været til en privat scanning et par uger før, og da jeg fortalte, at vi havde set babyen i 3d der, slog scanningsjordemoderen over på 3d så vi også fik lov at se lidt der, selvom det absolut ikke er standarden

Anmeld

6. juni 2012

morbibi

Mrs. skriver:

Min læge, har ingen ultralyds scanner, så derfor kan han ikke gøre det.

På sygehuset scannede de både i 2d og 3d, fordi man bedst så efter noget i 2d og andet i 3d.

Jeg betalte mig til en dvd hos en privat og gav 1100 kr incl billeder og lovning på at få kønnet at vide

Anmeld

6. juni 2012

Kamulla

tit er 3D/4D funktionen ikke slået til på de apperater de har på sygehuset, da de kun tjekker i 2D..

en dvd med det hele skal du betale dig fra på privat klinik

Anmeld

7. juni 2012

MKuhr

Nea85 skriver:

Man får ikke en dvd på sygehuset, det skal man også betale sig fra privat

Da jeg var til MD-scanning havde jeg været til en privat scanning et par uger før, og da jeg fortalte, at vi havde set babyen i 3d der, slog scanningsjordemoderen over på 3d så vi også fik lov at se lidt der, selvom det absolut ikke er standarden

Okey

synes bar det var underligt så at der så dvd'er i en bunke. tænkte at de gør det nogle steder på sygehusene...

Anmeld

7. juni 2012

Nea85

Mrs. skriver:

Okey

synes bar det var underligt så at der så dvd'er i en bunke. tænkte at de gør det nogle steder på sygehusene...

Jeg skal ikke kunne svare på hvorfor, men ja, det lyder da lidt underligt. Måske er det fordi de optager scanningen, så der er "bevismateriale", hvis der er eventuelle komplikationer, som skal drøftes af eksperter - bare et bud
Men jeg tror desværre ikke, at man kan få en med hjem, nogle steder får man heller ikke billeder

Anmeld

7. juni 2012

Rockertand

Mrs. skriver:

Okey

På vores sygehus slår de over i 3D, med mindre forældrene frabeder sig det - men man får ikke en DVD med hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.