Selvfølgelig er du med i denne gruppe, du venter jo et lille barn med termin i December, og hvis alt går vel - hvilket der jo heldigvis stadig er chancer for, så skal du være mor sammen med os andre, når julemåneden kommer...
Jeg kender et par stykker, som har fået meget dårlige tal - kender dog ikke de nøjagtige tal, men her har moderkagebiopsien hver gang fjernet al usikkerhed og vist dem, at de ventede et sundt og raskt barn, lad os håbe, det samme sker for dig.
Jeg kan sagtens forstå, at du er bange og ked af det, det ville jeg bestemt selv være. Men hvis du forestiller dig, at du omsætter tallet til en mønt du skal kaste op i luften og gætte, om det bliver plat eller krone, så er det jo faktisk helt fine odd's, at den 14 gange ud af 15 vil lande på netop det, du håber på. Forstår du hvad jeg mener? Eller på en anden måde: Der er mere end 93 % chance for, at dit barn er HELT okay! Prøv at fokusere på det positive, på den måde kan du måske komme nogenlunde igennem de næste 10 dage. Jeg vil i hvert fald tænke på dig, og krydse alt hvad jeg har for et godt resultat til næste biopsi...
KH Astrid
Anmeld