Hej, så blev det min tur til at spørge lidt om det at blive blefri.
Jeg har en datter på 3 år og 5 måneder der ikke har vist den store interesse for toilettet, men pludselig lørdag opdagede jeg at det var hendes toiletsæde til toilettet hun ikke kan lide.
Hun vil sidde på toilettet ligesom mor og far.
Fluks blev der sat en skammel foran toilettet og hun kom på jævnligt i løbet af dagen og havde ikke ble på. Det gik godt. Vi havde kun et stort uheld i løbet af dagen.
Da vi stod op søndag spurgte vi hende om hun ville have underbukser eller ble på. Svaret var underbukser.
Vi havde 1 stort og 4 småuheld i løbet af i går. Hun kom på toilettet jævnligt, men jeg ved ikke om det var fordi der skete så meget (vi havde besøg af 2 børn) at hun glemte at sige til/holde sig.
Hver gang vi måtte skifte tøj blev hun spurgt om hun ville have ble eller underbukserne på og underbukserne blev valgt frem til kl. 19 hvor hun var træt.
Nu er jeg så lidt i tvivl om vi skal sende hende i børnehave i underbukser og med en bunke skiftetøj eller om vi skal overtale hende til ble i børnehave lidt endnu og øve blefri hjemme list endnu?
Hendes venner dernede er alle blefri og vi ved at hun til sommer ikke får lov til at rykke stue sammen med vennerne, hvis hun ikke har smidt bleen.
Kære quinder what to do?
Anmeld