Regntøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.377 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Muhmi

Er der nogle af jer der ligger inde med noget regntøj i str. 80 og/eller 86???

Farverne er lidt ligemeget, men det mår gerne være drengefarver Vi mangler nemlig og er bare så ked af skulle give 400,- eller mere for et regnsæt Silas kommer til at bruge i et halvt år eller mindre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har ik lige noget . men prøv og kig i føtex bilka tøj og sko kvickly , de har tit til 150-200 kr ..

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

Muhmi skriver:

Farverne er lidt ligemeget, men det mår gerne være drengefarver Vi mangler nemlig og er bare så ked af skulle give 400,- eller mere for et regnsæt Silas kommer til at bruge i et halvt år eller mindre..

tror måske jeg har et sæt hjemme i skabet, kigger lige senere..

Anmeld

6. juni 2012

K&S

Muhmi skriver:

Bilka har regnsæt til 150 kr. og det har vi været fint tilfredse med :-) 

Anmeld

6. juni 2012

Muhmi

Fedt, tak skal I have... Vil prøve at kigge i kviqkly, har kigget i føtex og der har de bare ikke i str. der er under 3 år

Anmeld

6. juni 2012

th

Muhmi skriver:

har et i str 80 dog er der kommet en lille rød streg på jakken. det er lyseblåt og mørke bukser

Anmeld

6. juni 2012

Muhmi

th skriver:

har et i str 80 dog er der kommet en lille rød streg på jakken. det er lyseblåt og mørke bukser

Hvad vil du have for det?

Anmeld

6. juni 2012

th

Muhmi skriver:

Hvad vil du have for det?

jamen skal jo ikke bruge det mere.. hvad siger du til 60 kr med porto. jeg har lige smidt det til vask, da det har været i dagpleje, så skal lige være sikker på der stadig ikke er huller i det nogen steder. kan jeg lige skrive til dig i morgen, da jeg snart smutter i seng.

Anmeld

6. juni 2012

Muhmi

th skriver:

jamen skal jo ikke bruge det mere.. hvad siger du til 60 kr med porto. jeg har lige smidt det til vask, da det har været i dagpleje, så skal lige være sikker på der stadig ikke er huller i det nogen steder. kan jeg lige skrive til dig i morgen, da jeg snart smutter i seng.

Det lyder fair

Anmeld

6. juni 2012

th

Muhmi skriver:

Det lyder fair

ok, skriver lige i morgen, bliver nok først om aften bare lige så du ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.