Kan man bytte daim ud med appelsinkrokant ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Muffin_girl

Ja sagen er den at jeg vil lave den her:

http://www.magasinetmad.dk/Dessert/Is/2008_03_Daim-islagkage-med-mandelmarengsbund.aspx

Og så vil jeg bytte daim chokoladen ud med appelsinkrokant chokolade ? Ville det fungere ?

Og så overvejede jeg at lave et lag af hindbær is imellem marengsbunden og chokoladen isen .. Kan man det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Jupiter

AalborgPigen skriver:

Ja sagen er den at jeg vil lave den her:

http://www.magasinetmad.dk/Dessert/Is/2008_03_Daim-islagkage-med-mandelmarengsbund.aspx

Og så vil jeg bytte daim chokoladen ud med appelsinkrokant chokolade ? Ville det fungere ?

Og så overvejede jeg at lave et lag af hindbær is imellem marengsbunden og chokoladen isen .. Kan man det ?

Ja til begge dine spørgsmål

Det er kun fantasien der sætter grænser, og lige præcis med is, er det jo ikke så svært.

Du kan måske få svært ved at lægge choko-isen ovenpå hindbær isen lige med det samme, så måske det skal fryses af to omgange.

Men go ahead - det lyder rigtig lækkert

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

Stlun07 skriver:

Ja til begge dine spørgsmål

Det er kun fantasien der sætter grænser, og lige præcis med is, er det jo ikke så svært.

Du kan måske få svært ved at lægge choko-isen ovenpå hindbær isen lige med det samme, så måske det skal fryses af to omgange.

Men go ahead - det lyder rigtig lækkert

Jeg er bare bange for det smager mystisk .. Men lyder godt, at det er fantasien der sætter grænser..  

Jeg fryser det også af 2 omgange har jeg bestemt mig till Så isen får en fin kant ...  

Anmeld

6. juni 2012

Jupiter

AalborgPigen skriver:

Jeg er bare bange for det smager mystisk .. Men lyder godt, at det er fantasien der sætter grænser..  

Jeg fryser det også af 2 omgange har jeg bestemt mig till Så isen får en fin kant ...  

Nu elsker jeg jo appelsinkrokant, så kan slet ikke forestille mig at det skulle smage mærkeligt eller noget. Men det er jo heldigvis smag og behag

God fornøjelse!

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

Stlun07 skriver:

Nu elsker jeg jo appelsinkrokant, så kan slet ikke forestille mig at det skulle smage mærkeligt eller noget. Men det er jo heldigvis smag og behag

God fornøjelse!

Jeg prøver mig frem Haps ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.