Pizzasten til ovn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.875 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

MorEllen

Hallo damer!

Jeg kunne tænkt mig en pizzasten til at bruge i ovnen.. Hvor køber man en sådan en? Kan man bruge dem der er bereget til grillen?
Ha en god tirdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Nettemor

Du kan sagtens bruge dem der er til grill Og dem kan man købe mange steder. Store dagligvare butikker- Føtex, bilka osv

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

Vi har den her... Den slår sig ikke og knækker ikke!

http://grillbutikken.dk/product.php?id_product=92

Du skal bare lige måle indersiden af din ovn, for vores kan ikke være i ovnen, men den kan bruges på grillen også mine forældre og min bror og kæreste har den også og de bruger den også i ovnen

Anmeld

6. juni 2012

MorEllen

Nettemor skriver:

Du kan sagtens bruge dem der er til grill Og dem kan man købe mange steder. Store dagligvare butikker- Føtex, bilka osv

Tak De har nemlig weber pizzasten på tilbud i Imerco, så da kan det tænkes at jeg køben en sådan Smart at de kan bruges både på grill og i ovn

Anmeld

6. juni 2012

SaNiNa

V bruger den fra grillen i oven.

Men du kan også bare købe en flise i et byggemarkede som kan tåle varme det er noget billigere

Anmeld

6. juni 2012

christina92

Min kæreste blev givet en fra Weber til hans fødselsdag, den bruger vi både i grillen og i ovnen  Mums siger jeg bare!!

Anmeld

6. juni 2012

MorEllen

tarkoflen skriver:

Vi har den her... Den slår sig ikke og knækker ikke!

http://grillbutikken.dk/product.php?id_product=92

Du skal bare lige måle indersiden af din ovn, for vores kan ikke være i ovnen, men den kan bruges på grillen også mine forældre og min bror og kæreste har den også og de bruger den også i ovnen

Tak Den kan godt passe i vores ovn kan jeg se.. men den kan nok ikke passe på vores gril. Synes det er ret smart at den kan bruges bægge steder, så overvejer lige hvilken jeg vælger.. Der er jo også nogle fordele med at vælge en der er såpas stor..

Anmeld

6. juni 2012

MorEllen

SaNiNa skriver:

V bruger den fra grillen i oven.

Men du kan også bare købe en flise i et byggemarkede som kan tåle varme det er noget billigere

Ok God idé det med en almindelig flise..

Anmeld

6. juni 2012

MorEllen

christina92 skriver:

Min kæreste blev givet en fra Weber til hans fødselsdag, den bruger vi både i grillen og i ovnen  Mums siger jeg bare!!

Ja, mums! Pizzaen smager jo bare så meget bedre når den er stegn på stenbund

Anmeld

6. juni 2012

Chris86

MyLille skriver:

Hallo damer!

Jeg kunne tænkt mig en pizzasten til at bruge i ovnen.. Hvor køber man en sådan en? Kan man bruge dem der er bereget til grillen?
Ha en god tirdag

Vi har den til grillen fra Wëber og har faktiskkun fået afprøvet den i ovnen indtil videre... Og er ganske tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.