ingen søvn i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

MorTilDenDejligste

hej alle sammen.

så var det min tur til at få en nat uden søvn pga enten veer eller plukveer, er ikke 100% sikker på hvad det var men en ting kan jeg sige det føles som om der var nogen der var ved at hive mit underliv ud eller megte kraftige mens ligene smerter både i lysken og i lænden... de kom med ca 1en halv times mellemrum. så håber dte snart er min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

female

catharina skriver:

hej alle sammen.

så var det min tur til at få en nat uden søvn pga enten veer eller plukveer, er ikke 100% sikker på hvad det var men en ting kan jeg sige det føles som om der var nogen der var ved at hive mit underliv ud eller megte kraftige mens ligene smerter både i lysken og i lænden... de kom med ca 1en halv times mellemrum. så håber dte snart er min tur

Håber for dig, at det er et tegn på, at det snart er din tur. 

Jeg er nu gået to dage over tid og er SÅ utålmodig. For mere end to uger siden (gik i hvert fald noget af) min slimprop, men derefter har der ikke været nogen klare tegn på fødsel. Vil bare have min lille pige ud nu

Anmeld

6. juni 2012

MorTilDenDejligste

female skriver:

Håber for dig, at det er et tegn på, at det snart er din tur. 

Jeg er nu gået to dage over tid og er SÅ utålmodig. For mere end to uger siden (gik i hvert fald noget af) min slimprop, men derefter har der ikke været nogen klare tegn på fødsel. Vil bare have min lille pige ud nu

ja håber jeg virkelig også det snart er, men kan jo kun se tiden an..

puha håber også for dig at i snart kan få jeres lille pige i hænderne, min væreste frygt er nu også at gå over tid for det må snart være den værste tid at skulle igennem indtil man kan blive sat igang..

Anmeld

6. juni 2012

LotusCPH

catharina skriver:

ja håber jeg virkelig også det snart er, men kan jo kun se tiden an..

puha håber også for dig at i snart kan få jeres lille pige i hænderne, min væreste frygt er nu også at gå over tid for det må snart være den værste tid at skulle igennem indtil man kan blive sat igang..

Det er jo også lige inden termin - så kaster lige lidt vestøv til dig - Mine veer gik i sig selv også selvom jeg havde en nat med veer hver halve time - og så resten af torsdagen i sidste ude , men så gik de i sig selv- og der har kun været niv og jag siden. Men det er også nok - puuha han sparker igennem

Håber du snart poster et indlæg - om din fødsel

Anmeld

6. juni 2012

lio

uuhh.. hvor spændende..

Anmeld

6. juni 2012

MorTilDenDejligste

LotusCPH skriver:

Det er jo også lige inden termin - så kaster lige lidt vestøv til dig - Mine veer gik i sig selv også selvom jeg havde en nat med veer hver halve time - og så resten af torsdagen i sidste ude , men så gik de i sig selv- og der har kun været niv og jag siden. Men det er også nok - puuha han sparker igennem

Håber du snart poster et indlæg - om din fødsel

håber også jeg snart kan ligge et lille oplæg ind med fødsel, har mærket nogle få veer i løbet af idag så det kunne med lidt held tyde på at det snart skete... må vi se om jeg når til jm imorgen eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.