scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Mariajny

argh undskylder piger for alle de spørgsmål, jeg stiller i tiden.

MEN jeg har en søn på 8, men der er sikkert sket meget hvad angår scanninger osv.

jeg var ved lægen i sidste uge og fik bekræftet at jeg er GRAVID
nå men er 8 uger henne, hvornår får man brev fra sygehuset? og hvornår bliver man indkaldt til scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Princesspigen

Mariajny skriver:

MEN jeg har en søn på 8, men der er sikkert sket meget hvad angår scanninger osv.

nå men er 8 uger henne, hvornår får man brev fra sygehuset? og hvornår bliver man indkaldt til scanning?

du skal først til scanning i uge 12 med mindre der er noget galt eller de ikke ved hvornår du har termin hvilke jeg ikke tror er tilfældet her..

så får et brev 2-4 ugers tid før..  

Anmeld

6. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Mariajny skriver:

Hos min læge fungerer det således: Når du har fået lavet vj og taget blodprøver sender de papirerne til sygehuset + jordmoderkonsultationen hvorefter sygehuset sender tid til NF og MD og jordmoder sender til tid til 1. jordmoder besøg.

Jeg ved at andre steder som Hvidovre, tror jeg det er, der skal man selv gå id og bestille tid til NF osv..

Anmeld

6. juni 2012

Mariajny

Princesspigen skriver:

du skal først til scanning i uge 12 med mindre der er noget galt eller de ikke ved hvornår du har termin hvilke jeg ikke tror er tilfældet her..

så får et brev 2-4 ugers tid før..  

øvvvv troede det sådan var snart man kom til scanning jeg må være tålmodig, det hele er bare så s.... spændende.

Anmeld

6. juni 2012

Mariajny

Frk-Lotusblomst skriver:

Hos min læge fungerer det således: Når du har fået lavet vj og taget blodprøver sender de papirerne til sygehuset + jordmoderkonsultationen hvorefter sygehuset sender tid til NF og MD og jordmoder sender til tid til 1. jordmoder besøg.

Jeg ved at andre steder som Hvidovre, tror jeg det er, der skal man selv gå id og bestille tid til NF osv..

okay, men tror du ikke man får besked, hvis man selv skal ??
jeg er altså lidt i tvivl om min termin, som jeg også gav ud tryg for ved lægen. men han sagde dog bare, vi går ud fra at du er i uge 8.

fik sidste mens i april, men var ikke så lang, og heller i så kraftig som normalt

Anmeld

6. juni 2012

Mariajny

Frk-Lotusblomst skriver:

jeg er altså lidt i tvivl om min termin, som jeg også gav ud tryg for ved lægen. men han sagde dog bare, vi går ud fra at du er i uge 8.

fik sidste mens i april, men var ikke så lang, og heller i så kraftig som normalt

Anmeld

6. juni 2012

Princesspigen

Mariajny skriver:

øvvvv troede det sådan var snart man kom til scanning jeg må være tålmodig, det hele er bare så s.... spændende.

hvs alt er som et skal være så er der kun scanninger i uge 12 og omkring uge 20.. så ja desværre må man væbne sig med tålmodighed..

jeg syndes os det var svært men eg overlevede

ellers kan du betale for trykheds scanninger og senere hen 3D og køns scanninger men de ting koster vidst ret så meget..

Anmeld

6. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Mariajny skriver:

Det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Min læge sagde bare til mig at hun sendte papirerne ind og så fik jeg brev fra sygehuset.

Du må bare gå ud fra hvad din læge siger om at du er i uge 8. Og så se til NF scanningen hvor langt du så egentlig er!.. Ens mens kan godt ændre sig fra cyklus til cyklus.. Der kan sagtens være udsving en gang imellem.

Anmeld

6. juni 2012

Mariajny

Frk-Lotusblomst skriver:

Det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Min læge sagde bare til mig at hun sendte papirerne ind og så fik jeg brev fra sygehuset.

Du må bare gå ud fra hvad din læge siger om at du er i uge 8. Og så se til NF scanningen hvor langt du så egentlig er!.. Ens mens kan godt ændre sig fra cyklus til cyklus.. Der kan sagtens være udsving en gang imellem.

ja må vente og se.. men hold k... der er langtid til uge 12

Anmeld

6. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Mariajny skriver:

ja må vente og se.. men hold k... der er langtid til uge 12

Der er ikke andet for..

Ja kender det godt. Ventetiden er så lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.