Hvor i landet kommer du fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

NoName

En lille by uden for kolding...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Lise

Nordjyde i eksil. Bor i storkøbenhavn (Hvidovre). Hvad skal jeg svare? Kbh eller Nordjylland?

Anmeld

27. april 2009

A.

kolding

Anmeld

27. april 2009

MariaMus

Har svaret andet, kommer fra Falster, hvilket overhovedet ikke er det samme som Lolland!!!
Bor nu på Vestsjælland...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Midtjylland/øst

Er normalt fra københavn og flytter nok tilbage til sjælland igen på et tidspunkt bare ikke københavn men nok køge og omg.

Anmeld

27. april 2009

LineD

Vestjylland her Nærmere på bøøøhlandet i Vedersø Klit

Anmeld

27. april 2009

malou

Vi er fra Malmø

Anmeld

27. april 2009

finkedinke

Ha ha ha.. Vil væde med, at personen, der har skrevet "områderne" ned, kommer fra Jylland. Mange af "os" tænker Sjælland - Kbh = Patado - Patardo. (at det er det samme).

Jeg tænke det samme om trådstarter

Som 13 årig flyttede jeg fra vallensbæk til en lille by på lolland. Og uanset hvor meget jeg forsøgte at forklare forskellen på Vallensbæk og København var der intet at gøre... Jeg var dømt Københavner og det var jeg så i omkring 2 år indtil jeg endelig blev ophøjet til kategorien tilflytter.
Det tog yderligere 3 år før vi ikke længere boede i "postens" hus, men kunne tillade os at kalde det vores eget hihi

Berith

Anmeld

27. april 2009

Valle81

Hvor blev midjylland af:0) Kommer fra Viborg:0)

Anmeld

27. april 2009

3rollinger

Jeg kommer oprindeligt fra Vestsjaelland, en lille by kaldet Mørkøv, men bor nu i SPanien. Jeg har svaret "andet" til begge dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.